Compania Naţională Poşta Română (CNPR) anunţă extinderea portofoliului de produse şi demarează procesul de achiziţionare a 3.000 de cutii poştale digitale, investiţie ce face parte din strategia investiţională de modernizare şi digitalizare a operatorului poştal, cu finanţare externă de 40 milioane de euro.
Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis luni AGERPRES, cutiile poştale urmează să fie amplasate atât în oficiile Poştei Române cu acces non-stop, cât şi în alte oficii poştale şi zone strategice de interes de pe teritoriul ţării, astfel încât să fie accesibile pentru utilizare de către toţi clienţii şi firmele de curierat.
“Investiţia în aceste cutii poştale digitale şi, de asemenea, în liniile automate de sortare face parte dintr-un proiect pe care îl avem în plan pentru dezvoltarea companiei, în beneficiul clienţilor noştri. Acesta este doar punctul de plecare, urmând să derulăm şi alte investiţii menite să îmbunătăţească experienţa clienţilor cu Poşta Română şi să ajute la extinderea companiei, atât în România, cât şi în străinătate (…)”, a declarat Valentin Ştefan, directorul general al CNPR.
…..