În așteptarea sărbătorilor de iarnă, românii se pregătesc în acest an mai temeinic comparativ cu anul precedent, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri online estimând o dublare a vânzărilor, până la 5.000 de comenzi pe zi.
Românii alocă între 500 și 1.000 de lei pentru masa de Crăciun
Anul acesta, bugetul alocat de clienți pentru masa de Crăciun variază între 500 de lei și 1.000 de lei, cele mai căutate fiind carnea de porc, cozonac, vin spumant, citrice și diverse brânzeturi.
În acest an, oamenii au început pregătirile cu aproximativ 10 zile înainte de sărbătorile de iarnă, astfel că și traficul în platformă a crescut cu 15% față de o perioadă normală din an. Cei mai mulți dintre clienți plasează, în medie, două comenzi. Carnea de porc este cel mai căutat produs, pentru care hipermarketul online s-a pregătit cu o cantitate de patru ori mai mare decât într-o lună normală. Oamenii completează coșul de cumpărături și cu produse specifice de sezon cum ar fi specialitățile tradiționale: mezeluri, jumări, piftie, șorici, urechi de porc, sarmale, tobă de porc și curcan, caltaboș, lebăr sau cozonaci.