Ministerul Finanţelor (MF) şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) oferă suport în vederea completării şi depunerii Declaraţiei 112 “Declaraţie privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate”, potrivit unui comunicat remis AGERPRES.
“În Monitorul Oficial, Partea I nr 1112 şi din 1112 Bis din 11 decembrie 2023, a fost publicat Ordinul nr 1.994/880/1.181/4.594/2023 pentru aprobarea modelului, conţinutului, modalităţii de depunere şi de gestionare a formularului 112 “Declaraţie privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate”, se menţionează în comunicat.
Astfel, aplicaţia/formularul se află pe portalul ANAF, iar pentru a beneficia de asistenţă/îndrumare pentru completarea formularului 112, contribuabilii pot apela Serviciul central de asistenţă contribuabili – Contact-center.
Potrivit ANAF, 21 decembrie 2023 este termenul de declarare şi plată a obligaţiilor fiscale, conform prevederilor art 155 alineatul (2) din Legea 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.