Munca de oriunde este o tendinţă adoptată din ce în ce mai mult de angajaţi şi companii. Ce prevederi legale trebuie să adopte angajatorii

October 11, 2021
256 Views

Credit line: Profimedia

„Pentru angajaţii care lucrează remote din alte jurisdicţii, angajatorii trebuie să fie atenţi la regulile stipulate în Directiva 96/71 / CE privind lucrătorii detaşaţi. Indiferent de legea aplicată relaţiei de muncă, angajaţii ar trebui să beneficieze de condiţiile de muncă din statul membru UE de unde îşi realizează activitatea.“

Telemunca a devenit noul normal în piaţa muncii, iar acum există o tendinţă tot mai mare în rândul companiilor de a adopta Work From Anywhere – munca de oriunde, un mod de lucru cu beneficii clare atât pentru angajaţi, cât şi pentru angajatori.

„Pentru angajaţii care lucrează remote din alte jurisdicţii, angajatorii trebuie să fie atenţi la regulile stipulate în Directiva 96/71 / CE privind lucrătorii detaşaţi. Indiferent de legea aplicată relaţiei de muncă, angajaţii ar trebui să beneficieze de condiţiile de muncă din statul membru UE de unde îşi realizează activitatea. Aceste beneficii sunt legate de perioadele maxime de muncă, perioadele minime de odihnă, perioada minimă de concediu plătit“, a spus Cătălin Micu, partener în cadrul casei de avocatură Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners – ZRVP, în cadrul unui eveniment organizat de Asociaţia Business Service Leaders în România (ABSL).

Foto : Profimedia

Leave A Comment