Lista de cumpărături: alimente care nu trebuie să lipsească

May 28, 2021
101 Views

Am întocmit pentru tine o listă de super alimente care nu trebuie să lipsească de pe lista de cumpărături, pentru a-ți ușura experiența la magazin.

Fie că mergi să-ți faci cumpărăturile pentru toată săptămâna, fie că vrei să-ți iei doar strictul necesar, este foarte important ceea ce pui în coșul de cumpărături. Odată intrați în supermarket suntem tentați să cumpărăm produse nesănătoase sau pe care nu am avea de ce să le consumăm, iar varietatea de produse și ingrediente este de-a dreptul copleșitoare. Ca experiența să fie mai puțin stresantă pregătește-ți încă de acasă o listă de cumpărături. Și, ca să-ți simplificăm treaba, venim cu o sugestie de produse sănătoase care nu ar trebui să-ți lipsească din dietă.

Lista de cumpărături

Fructe de pădure congelate
Poate că nu locuiești într-o zonă în care să poți cumpăra fructe de pădure proaspete pe întreaga perioadă a anului, iar cele congelate sunt alternativa ideală. Conțin antioxidanți, vitamine și minerale, indiferent de forma în care alegi să le consumi.

Linte
Înrudită cu fasolea, lintea conține 24 de grame de proteină și 10 grame de fibre la suta de grame. Spre deosebire de alte produse care conțin proteină, lintea are o durată de viață mai mare, motiv pentru care odată depozitată o poți consuma în orice moment îți dorești.

Ouăle, nelipsite de pe lista de cumpărături
Nu te lăsa intimidată de ideea că ouăle cresc colesterolul. Aceste alimente sănătoase trebuie să se regăsească pe lista de cumpărături și, dacă totuși îți este teamă să le consumi, te poți sfătui cu medicul astfel încât să știi în ce cantitate le introduci în dietă. Ouăle sunt bogate în vitamine și minerale și aduc un plus de proteină în orice preparat.

Piept de pui
Pieptul de pui este ideal pentru momentele în care simți nevoia să consumi o sursă ușoară de proteină. Îți poți congela și consuma când ai nevoie, fie pe grill, fie în supă.

Lapte de ovăz
Laptele de ovăz este alternativa ideală pentru cei care-și doresc să reducă sau să renunțe la produsele lactate. Conține vitamina D, vitamina A, vitamina B12 și calciu și are același profil nutritiv ca laptele de vacă. Mai mult, oferă beta-glucani, aceste fibre solubile care ajută la reducerea colesterolului și sprijină funcția imunitară.

Legume congelate
Similar fructelor de pădure congelate, legumele sub această formă nu sunt mai puțin nutritive. În plus, este o modalitate mult mai ușoară de a consuma legume zilnic pentru că pot fi adăugate oricărui prepara.

Nu uita să treci pe lista de cumpărături fructe și legume proaspete

…..

Leave A Comment

%d bloggers like this: