Nu ești un împătimit al sportului? Iată câteva activități care o să îți placă

March 30, 2021
36 Views

Dacă nu ești un împătimit al sportului, iată câteva variante ce te pot ajuta să faci, totuși, mișcare.

Am înțeles, nu ești un împătimit al sportului, dar îți dorești, totuși, să faci mișcare! Simplul fapt de a face sport îți provoacă anxietate! Află că există mici trucuri cu care poți fenta creierul. Iată cum poți transforma stilul tău de viață într-un stil ceva mai activ, fără a te înscrie la sală sau la cluburi sportive!

Treburi casnice

Vrei să faci două lucruri simultan? Poți avea parte de un antrenament fizic „moderat” dacă te apuci să speli și să ceruiești mașina, curtea sau pur și simplu tot interiorul casei, chiar dacă nu ești un împătimit al sportului. Vei avea o formă fizică mai bună și mai mult timp la dispoziție pentru a face tot ce-ți place, dat fiind faptului că ai combinat partea de sport cu treburile casnice care trebuiau neapărat făcute!

Grădinărit

S-ar putea să nu te gândești la această activitate ca fiind sport, dar dacă sapi, greblezi, cureți și plantezi prin grădină timp de aproximativ 30 de minute, vei avea parte de un antrenament decent. Și s-ar putea chiar să te pună într-o dispoziție mai bună.

Arte marțiale

Fii în formă în timp ce înveți să te și aperi. Artele marțiale te vor ajuta să îți concentrezi atenția și îți pot menține mintea mult mai ageră față de alte sporturi, cum ar fi alergarea. Luptele de contact „ușoare” precum karate, judo și taekwondo sunt destul de sigure, în comparație cu alte sporturi, atât timp cât te antrenezi cu un instructor calificat.

Sporturi de interior

Nu vrei să ieși afară și să înfrunți vremea caldă sau rece? Jocurile de interior pot fi ideale: baschet, tenis, fotbal, înot sau volei. Adună-ți gașca de prieteni și mergi la distracție – nici măcar nu vei simți că faci sport!

HIIT (High-intensity interval training) – antrenament de intensitate foarte ridicată, pe intervale de timp

Doar trei intervale de „sprint” de 20 de secunde – de exemplu, alergatul sau mersul pe bicicletă – par să ofere aproximativ același beneficiu ca un jogging de 50 de minute. Chiar și cu încălzirea, îtinderea și odihna dintre intervale, ar însemna să rupti doar 10 minute din timpul tău liber pentru a beneficia de un super antrenament, comparativ cu aproape o oră pe care ai fi rezervat-o în mod normal pentru o alergare.

Mersul pe jos

…..

Leave A Comment

%d bloggers like this: