Studiu : 40% dintre romani merg o data la cateva luni sau mai rar la restaurantele din mall-uri

March 17, 2021
116 Views

Patru din zece români (40%) frecventează o dată la câteva luni sau mai rar restaurantele din mall-uri, iar peste jumătate dintre persoane (55%) preferă fast-food-urile, arată rezultatele unui studiu publicat, marţi, de Reveal Marketing Research.

Potrivit sursei citate, 90% dintre cei chestionaţi consideră că industria HoReCa a fost afectată “în mare” şi “în foarte mare măsură” de contextul pandemiei de COVID-19.

În acest context, dacă înainte de pandemie, cei mai mulţi dintre români spun că le frecventau de două-trei ori pe lună (19%), în prezent fac acest lucru mai degrabă o dată la câteva luni sau chiar mai rar (40%). Totodată, atunci când merg totuşi la mall, restaurantele cele mai populare sunt cele de tip fast-food, menţionate de peste jumătate dintre oameni (55%), urmate de restaurantele cu specific românesc (33%) şi de cafenele (20%).

În privinţa criteriilor de alegere a restaurantului din mall, calitatea produselor este pe primul loc pentru 54% dintre respondenţi, în timp ce preţurile se află pe locul secund, cu 41% din totalul răspunsurilor. Un alt criteriu relevant pentru români este gradul în care sunt respectate măsurile de siguranţă împotriva COVID-19 în aceste localuri, fiind important pentru 32% dintre aceştia.

De asemenea, 40% din totalul persoanelor chestionate au afirmat că preferă aproximativ aceleaşi restaurante, în funcţie de promoţiile pe care le au.

“O altă categorie la care brandurile trebuie să fie atente este cea a consumatorilor loiali, reprezentată de un sfert dintre români (25%), care spun că obişnuiesc să cumpere mereu de la acelaşi local, indiferent de promoţii. Astfel, restaurantele trebuie să identifice, prin studii de loialitate, care sunt acele elemente adiţionale ce îi fidelizează pe oameni”, se menţionează în concluziile Reveal Marketing Research.

…..

Leave A Comment

%d bloggers like this: