Aproape 60% dintre deţinătorii de afaceri de familie din România vor să se asigure că business-ul rămâne în familie pe termen lung, comparativ cu 74% în Europa Centrală şi de Est (ECE), deşi 82% dintre acest tip de afaceri de pe plan local şi-au crescut vânzările în ultimul an financiar, arată un sondaj publicat, luni, de PwC.
Potrivit cercetării “Global Family Business Survey”, doar 63% dintre afacerile de familie în România au planuri pentru viitorul afacerilor, precum convenţii între acţionari (39%), politici privind dividendele (39%), proceduri de urgenţă şi situaţii neprevăzute (15%) sau testament (12%). Prin comparaţie, 69% dintre afacerile de familie din ECE, respectiv 81% la nivel global au astfel de aranjamente.
Obiectivele personale-cheie pe termen lung ale proprietarilor de afaceri de familie din România sunt protejarea afacerii ca cel mai important activ al familiei (87%) şi generarea de dividende pentru membrii familiei (84%).
…..