“La sediul Inspectoratului Școlar judeÈ›ean Cluj o nouă È™edință de lucru cu directorii, responsabilii financiari È™i membrii echipelor de implementare a proiectelor PNRAS de la nivelul celor 39 de unități de învățământ din judeÈ›ul Cluj care beneficiază de acest tip de finanÈ›are, în cadrul Programului NaÈ›ional de Redresare È™i Reziliență.
Scopul acestei întâlniri a fost pregătirea următoarei etape a raportării tehnice și financiare din cadrul procesului de implementare, ocazie cu care au fost aduse clarificări din partea echipei de verificare de la nivelul ISJ Cluj cu privire la procedura de realizare a acesteia.
Ne-am propus să sprijinim echipele de proiect de la nivelul unităților de învățământ beneficiare și să venim în întâmpinarea eventualelor dificultăți pe care acestea le-ar putea avea.
Au fost oferite explicații cu privire la organizarea și planificarea bugetară, modul de completare a raportului tehnic și financiar și tipurile de documente justificative care trebuie pregătite. Au fost prezentate exemple de bună practică în procesul de raportare, instrumente de lucru pe care echipa ISJ Cluj le va pune la dispoziția școlilor (modele de fișe de pontaj, fișe de prezență, notificări, utilizarea elementelor de vizibilitate etc).
Le mulÈ›umim celor prezenÈ›i pentru implicare È™i profesionalism È™i îi asigurăm d e suportul nostru în implementarea proiectelor câștigate.” arată Marinela MARC , Inspector Școlar GeneralÂ

