O singura experienta negativa ii determina pe consumatori sa renunte la un brand (consultanti)

July 30, 2022
130 Views

Consumatorii renunţă la un brand după doar o experienţă negativă, iar calitatea serviciilor a devenit din ce în ce mai importantă, este concluzia unei analize publicată, vineri, de o companie de consultanţă.

“Volatilitatea comportamentului şi exigenţa consumatorilor se află la un nivel record, ca urmare a inflaţiei în creştere, incertitudinilor economice şi schimbărilor aduse de pandemie. Relaţia dintre mărci şi consumatori s-a schimbat fundamental şi pe măsură ce aşteptările cresc, experienţa oferită devine foarte importantă pentru păstrarea loialităţii. La începutul pandemiei, mulţi comercianţi şi producători au intrat în modul de autoconservare: au început să-şi simplifice lanţurile de aprovizionare, să-şi eficientizeze liniile de produse şi să reducă serviciile pentru clienţi. Acesta a fost un răspuns rezonabil la criza sanitară, iar consumatorii au fost dispuşi să dea încă o şansă companiilor chiar dacă produsele lor preferate nu au fost disponibile imediat (…) Chiar şi o singură experienţă negativă determină consumatorii să renunţe la branduri. Calitatea serviciilor este mai importantă ca niciodată”, a constatat Ruxandra Târlescu, partener PwC România.

Cel mai recent sondaj Global Consumer Insights Pulse, realizat de companie în iunie 2022, arată că, în cea mai mare parte, consumatorii nu numai că nu au renunţat la aşteptările privind alegerea, calitatea şi serviciile în modul în care fac cumpărături, ci au devenit din ce în ce mai exigenţi.

…..

Leave A Comment

%d bloggers like this: