“Barcelona își propune să scadă cu 60% suprafața din oraș destinată transportului rutier. Orașul are nevoie de soluții la transportul individual și putem să învățăm, să analizăm, să testăm ce anume s-ar potrivi și orașului nostru.
Cum ar fi să apară studii de mobilitate care să permită construirea în zonele care au cele mai bune legături cu transportul public sau studii de mobilitate care să propună extinderi ale rețelelor publice de transport sau extinderi / conexiuni cu rețeaua de transport velo? Cum ar fi să discutăm despre studii de mobilitate, în care discutam despre deplasarea persoanelor/rezidenților și nu despre studii de trafic, in care discutam doar despre mașini?
Dacă ne concentrăm pe trafic o să discutăm mereu doar despre mașini. Mașinile nu au nevoie de deplasare, ci oamenii au nevoie!
Orașe pentru oameni: Paris & Barcelona au învățat planificare urbană de la Groningen – un reportaj care ar merita văzut și aplicat și în Cluj-Napoca – metropolitană.