Aproape trei sferturi dintre români (73,74%) spun, în prag de Black Friday, că nu au încredere în recomandările de produse şi servicii făcute de influenceri, potrivit unui studiu de specialitate, dat joi publicităţii.
Mai mult decât atât, pentru a fi convinşi să facă o achiziţie dintr-un magazin online, 55,62% din respondenţi vor ca produsul respectiv să aibă peste 10 recenzii, în timp ce 17,15% se mulţumesc cu 5 – 10 recenzii.
Dacă pentru 11,92% contează ca un produs să aibă 3-5 recenzii şi 5,52% se mulţumesc cu 1-3 recenzii, pentru 9,79% acest aspect nu prezintă nicio relevanţă, menţionează analiza realizată de Prora prin platforma iVox Research.
“În perioada curentă, comunicarea despre promoţiile de Black Friday este acaparată de magazinele şi platformele online. Prin acest studiu, am căutat şi punctul de vedere al consumatorilor şi am observat atât tendinţe ce reflectă maturitatea pieţei şi deciziile bazate pe o documentare serioasă – cele 10 recenzii dorite de majoritatea utilizatorilor, înainte de o achiziţie; cât şi aşteptări surprinzătoare – dorinţa ca transportul să fie gratuit indiferent de valoarea comenzii, pentru trei din 10 respondenţi”, a declarat Silviu Nicolescu, fondator Prora Comunicare, citat în comunicatul companiei.
…..