Regista introduce o nouă soluție pentru digitalizarea instituțiilor publice. Cetățenii își vor putea valida identitatea online

Regista, companie care se ocupă de digitalizarea instituțiilor publice și private din România, anunță că a dezvoltat o soluție prin care facilitează accesul cetățenilor la date sensibile, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Prin această funcționalitate utilizatorii obțin acces în timp real la informații precum obligațiile lor de plată, de pe orice dispozitiv, având la dispoziție opțiunea de plată online a taxelor, impozitelor sau amenzilor, fără a se deplasa fizic la primărie, totul în condiții optime de securitate.

„Validarea identității online a cetățeanului echivalează cu prezența fizică a acestuia la ghișeu, însoțit de actul său de identitate. Odată integrată această nouă funcționalitate, se elimină nevoia deplasărilor fizice la instituții pentru rezidenții din comunitățile care utilizează platforma Regista cu modulul de taxe și impozite activat. Noul modul de validarea a identității permite oricărui cetățean verificarea obligațiilor de plată pentru impozitele locale, dar și posibilitatea de a le achita online. Această funcționalitate se remarcă drept o soluție practică, în special pentru contribuabilii cu domiciliul în alt oraș sau pentru cei stabiliți în afara țării. Soluția a fost implementată de mai multe primării din țară și deja peste 2.500 de cetățeni au ales validarea identității pentru a putea accesa informații confidențiale fără să se mai deplaseze la sediul instituției”, se arată în comunicat.

Potrivit companiei, în cazul interacțiunii cu direcția de taxe și impozite din cadrul primăriilor, este esențial să se verifice cu certitudine dacă persoana care a creat un cont pe platforma de eGuvernare Regista corespunde într-adevăr cu cetățeanul ale cărui informații au fost înregistrate. Prin aplicarea acestui protocol, instituțiile se asigură că informațiile personale sensibile nu sunt expuse către persoane neautorizate.

……

Leave A Comment