O echipă formată din patru angajaţi ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor (DJEP) Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează sub autoritatea Consiliului Judeţean Cluj, s-a deplasat cu staţia mobilă joi, 7 martie 2024, în localitatea Gilău, în vederea preluării documentelor și a fotografiei pentru întocmirea cărților de identitate.
Angajaţii DJEP Cluj, sprijiniţi de autorităţile locale și organele de poliție, au efectuat o activitate de preluare a imaginii şi de primire a documentelor necesare eliberării actelor de identitate. Cu această ocazie au fost primite de la locuitorii comunei:
4 cereri pentru schimbare de domiciliu,
13 cereri de la persoane care dețineau cărți de identitate cu termen de valabilitate expirat,
64 de solicitări de la persoane care au depus cereri urmare a înființării străzilor și renumerotării imobilelor,
4 cereri de la persoane care și-au preschimbat buletinul de identitate,
3 solicitări de la persoane care au împlinit vârsta de 14 ani,
3 solicitări de la persoane care și-au pierdut actul de identitate,
1 cerere de la o persoană în urma schimbării numelui,
iar, 2 cereri au fost depuse pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței.
În total au fost preluate 94 de cereri, actele urmând a fi eliberate în termenul legal prevăzut de normativele în vigoare.
Proximitatea față de domiciliul cetățenilor a fost un real beneficiu pentru persoanele cu mobilitate redusă, care au putut, astfel, depune cererile în localitatea Gilău.