FuncÈ›ionalitate nouă disponibilă în aplicaÈ›ia „GhiÈ™eul Unic” – cetățenii pot depune sesizări online, în timp realÂ
Â
           Consiliul JudeÈ›ean Cluj continuă procesul de digitalizare a administraÈ›iei judeÈ›ene, prin operaÈ›ionalizarea unei noi funcÈ›ii în aplicaÈ›ia „GhiÈ™eul Unic”, respectiv aceea de depunere sesizare. Serviciul poate fi accesat de către cetățeni prin intermediul platformei  https://public.cluj.archi.
 Consiliului JudeÈ›ean Cluj: „Cu ajutorul noii facilități oferite, cetățenii ne pot transmite rapid, din orice colÈ› al judeÈ›ului È™i de pe orice fel de dispozitiv, sesizări referitoare la probleme ce È›in de competenÈ›a Consiliului JudeÈ›ean. De asemenea, aplicaÈ›ia permite o detaliere exactă a cazului semnalat, existând È™i opÈ›iunea de indicare a localizării pe hartă, în timp real. Vom putea să È™tim, astfel, atunci când cineva reclamă eventuale gropi situate pe un drum judeÈ›ean, care este locul exact unde trebuie să intervenim”.
Totodată, platforma permite cetățenilor să adauge poze care să susțină sesizarea depusă, fiecare sesizare putând astfel fi susținută de dovezi clare.
În acest mod, prin intermediul noii facilități oferite – Depunere sesizare- forul administrativ județean continuă efortul de digitalizare a activității proprii, prin diversificarea ofertei de servicii furnizate în sistem online și a funcțiilor platformelor digitale gestionate.
Scopul Consiliului Județean este acela de a îmbunătăți interacțiunea cetățean-administrație publică, prin adaptarea la realitățile secolului 21, respectiv acela de a limita cât mai mult deplasările fizice la sediul instituției pentru rezolvarea problemelor administrative.