Se pot depune în continuare cereri pentru acordarea ajutorului de încălzire pe tot parcursul perioadei reci (decembrie-martie)
2040 de cereri pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței au fost depuse de clujeni până în prezent;
1892 au fost aprobate;
148 au fost respinse; Motivele respingerii acestor cereri au fost deținerea de către deponenți a unor bunuri nedeclarate, depășirea plafoanelor prevăzute de lege sau documente insuficiente depuse la dosar (în special omiterea depunerii de facturi).
Pentru cererile înregistrate în perioada 21 noiembrie-20 decembrie 2021, după verificare și procesare, dreptul la ajutor pentru încălzirea locuinței se stabilește începând cu luna decembrie.
Detalii privind actele necesare și depunerea formularelor de încălzire, precum și alte informații suplimentare pot fi găsite pe site-ul Primăriei Cluj-Napoca, www.primariaclujnapoca.ro, la secțiunea Comunitate/Social/Ajutor de încălzire sau accesând direct link-ul: https://primariaclujnapoca.ro/social/ajutor-de-incalzire/
Informații suplimentare pot fi obținute de la Direcția de Asistență Socială și Medicală din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, la următoarele date de contact:
Email: protectiesociala@dasmclujnapoca.ro
Telefoane:
0372798780
0372799746
0372799740
0372799792
0372799865
0372799815
0372799745
0264563052
0372798757