Circa 95% dintre consumatori au facut cel putin o modificare a stilului lor de viata de la izbucnirea pandemiei (studiu)

April 17, 2021
134 Views

Pandemia de COVID-19 a accelerat inovarea în rândul companiilor din industria bunurilor de larg consum, retail şi turism, iar 95% dintre consumatori au făcut cel puţin o modificare permanentă în stilul lor de viaţă în ultimul an, conform celui mai recent studiu realizat de Accenture, remis vineri AGERPRES.

“Lucrul de acasă, schimbarea obiceiurilor de călătorie şi dorinţa tot mai mare de a face cumpărături la nivel local reprezintă o provocare pentru companii, care trebuie să regândească modul în care se adresează consumatorului adaptat la pandemie”, susţin autorii sondajului.

Studiul realizat în urma unui sondaj la care au participat peste 9.650 de persoane din 19 ţări susţine constatările anterioare ale Accenture, conform cărora multe schimbări de comportament vor fi pe termen lung.

“Efectele pandemiei vor fi resimţite multă vreme şi vor fi o dovadă a necesităţii ca firmele orientate către consumatorii să fie agile, reziliente şi receptive la schimbări. Din dezastru şi necesitate se ivesc oportunităţile. Pandemia a declanşat un nou val de inovare. Întrucât companiile regândesc fundamental planurile de business pentru a genera creştere, multe utilizează capabilităţi analitice avansate pentru a identifica, răspunde şi viza tendinţele de consum în schimbare. Spre exemplu, compania britanică producătoare de bere Brewdog a răspuns cu agilitate şi creativitate pe tot parcursul crizei – a trecut la producţia de dezinfectant pentru mâini, a creat baruri virtuale, a înfiinţat Brewdog Drive-Thru şi a redefinit locaţiile fizice pentru a crea spaţii de lucru în colaborare cu Desk Dog”, a declarat Oliver Wright, director executiv senior şi director al grupului global Accenture pentru industria bunurilor de larg consum.

Potrivit studiului, pandemia de COVID-19 a condus la o “transformare comprimată, companiile modificând simultan mai multe departamente şi recalificând oamenii în ceea ce anterior ar fi fost programe pas cu pas pe termen mai lung”.

“Multe companii orientate către consumatori şi-au mutat afacerile în cloud, au rezolvat presiunile pe costuri şi au continuat să îşi consolideze rezilienţa şi securitatea, punând infrastructura la punct pentru a permite inovarea şi pentru a se poziţiona pentru succes”, mai susţin autorii studiului.

…..

Leave A Comment

%d bloggers like this: