Din dorința de a veni în întâmpinarea nevoilor clujenilor, mai ales în contextul pandemiei de Covid-19 și al măsurilor de distanțare socială impuse, Consiliul Județean Cluj și Compania de Apă „Someș” au extins și îmbunătățit funcționalități aplicației web „ MyCAS – #StauAcasa ” , disponibilă pe website-ul www.casomes.ro .
Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj : „ Încurajăm toți beneficiarii Companiei de Apă Someș să folosească noua platformă on-line, avantajele fiind multiple. Fără a mai fi nevoiți să se deplaseze la sediile Companiei, clujenii vor câștiga atât la capitolul siguranță cât și în ceea ce privește timpul economisit, putând plăti serviciile, obțin avizele necesare sau încheiate contracte online, extrem de ușor “.
Dacă până în acest moment clienții operatorului de apă puteau utiliza platforma informatică exclusiv pentru vizualizarea și plata on-line a facturilor pentru serviciul de alimentare cu apă și de canalizare, aceștia au de acum posibilitatea de gestionare, de la distanță, a relației contractuale, prin:
- contractarea on-line a serviciului de alimentare cu apă și / sau de canalizare, (transmiterea documentelor în vederea încheierii / transferului contractelor și rezilierea contractelor);
- obținerea on-line a avizelor tehnice;
- solicitare on-line a recepții tehnice.
Aplicația dispune și de o versiune dedicată telefonului mobil inteligent, cu aceeași denumire, care poate fi descărcată gratuit din magazin App Store și Google Play.
Într-o primă etapă, noile funcționalități sunt disponibile pentru utilizatorii din municipiul Cluj-Napoca și zona rurală arondată, urmând ca, ulterior, acestea să fie extinse și pentru beneficiarii din celelalte sucursale ale Companiei de Apă „Someș” din județele Cluj și Sălaj.