5 soluții pentru a-ți crește imunitatea în sezonul rece

October 29, 2020
35 Views

Când sezonul cald se termină, apar schimbările de temperatură care, de cele mai multe ori, ne dau organismul peste cap și ne slăbesc imunitatea. De aici, apar răcelile, virozele sau gripele care ne pot ține departe de vremea colorată specifică toamnei sau cea de poveste a iernii. O imunitate ridicată este și mai importantă în această perioadă, având în vedere pandemia de COVID-19.
Există totuși câteva soluții care te-ar putea ajuta să îți crești nivelul de imunitate din organism și să te protejezi de factorii externi care pot dăuna acestuia în sezonul rece. Noi ne-am gândit la următoarele soluții pentru tine!

1. Dietă bogată în fructe și legume
Fructele și legumele conțin foarte multe vitamine care te pot ajuta să ai grijă de imunitatea ta. Toamna vine, de exemplu, cu bunătățile ei specifice, iar tu ai multe opțiuni pe care le poți include în mesele pe care le prepari familiei.

Poți include în dietă mere, care conțin vitamina C din plin și antioxidanți sau dovleac, care îți poate aduce un plus de omega-3 și vitamina A.

Alte fructe sau legume pe care le poți consuma proaspete în această toamnă sunt dovleceii, ciupercile, gutuile, varza de Bruxelles, nucile, perele sau strugurii.

2. Sportul
Sportul nu te ajută doar la creșterea nivelului de imunitate din organism, ci și la îmbunătățirea stării psihice. În această perioadă diferită pentru noi, este bine să avem grijă de mentalul nostru și să facem mișcare.

Poți încerca să faci sport în sală, atât cât este permis, sau acasă, unde poți găsi o varietate de video-uri ale specialiștilor, pe Internet. Poți căuta pe Youtube mai multe tipuri de exerciții, în funcție de nivelul tău de rezistență sau chiar de grupa de mușchi pe care vrei să o lucrezi.

Mulți traineri au fost chiar inventivi și poți găsi soluții pentru echipamentele sportive (gantere, elastice, etc.), prin casă, cu ajutorul lor. De exemplu, pentru brațe poți folosi butelii de vin.

Pentru mai multă energie în antrenamente poți încerca spirulina. O găsești și sub formă de supliment și se poate consuma zilnic.

3. Vitamine și minerale

….

Leave A Comment

%d bloggers like this: