Top 10: Cum s-au schimbat comportamentele de consum și de utilizare a tehnologiei

July 5, 2020
65 Views

Fiecare sector din economie a fost afectat diferit, iar înțelegerea acestei noi normalități și a impactului pe care îl are asupra companiilor este esențială în următoarea perioadă, arată analiza unei companii de IT. Iată cum s-au schimbat comportamentele noastre de consum și de utilizare a tehnologiei, ce noi experiențe pot fi create pentru clienți, angajați sau consumatori, ce standarde vor apărea și care vor fi noile priorități ale companiilor atunci când vorbim de investiții sau alocare de resurse.

Analiza a fost realizată de companie de tehnologie Cisco:

Vor fi create experiențe noi

1. Online-ul devine esențial

Companiile care vor să rămână competitive vor trebui să dezvolte servicii online și să-și îmbunătățească sistemele de logistică și livrare. Cele cu strategii online sofisticate vor căuta noi modalități de a îmbunătăți experiența clienților. Retailerul Tesco, de exemplu, a înregistrat o creștere de 103% a vânzărilor online într-un interval de câteva săptămâni.

2. Interfețe și interacțiuni contactless

În ultimii zece ani, interfețele cu ecran tactil au devenit ceva normal. Datorită contextului actual, vom face mai rapid tranziția către interfețe vocale și sisteme machine vision sau plăți contactless. Aceste tehnologii vor ajuta atât la limitarea contactului fizic între oameni, cât și cu suprafețele.

3. Serviciile de asistență de la distanță vor crește vertiginos

Asistența medicală de la distanță, telemedicina și consultațiile virtuale vor revoluționa sistemul medical. Unii furnizori de servicii de telemedicină au raportat deja o creștere de 50% a programărilor video.

Aceste tendințe, însă, vor fi vizibile în multe aspecte ale vieții noastre. Pentru call centere, de exemplu, tranziția de la lucrul preponderent la birou la lucrul de la distanță a dus la rezultate surprinzătoare, în unele cazuri. Un director din sectorul bancar a declarat că banca la care lucrează a înregistrat o creștere de 40% a productivității echipelor care asigurau de la distanță serviciile de asistență pentru clienți, menționând că revenirea angajaților la sediul fizic al call center-ului ar putea să nu mai reprezinte o opțiune.

La ce standarde noi să ne așteptăm?

4. Modelul forței de muncă distribuite

În prezent, companiile lucrează la planurile de revenire a angajaților la birou, într-un mediu sigur, sănătos și productiv. Ce schimbări au fost luate în calcul? Coridoare mai largi, cu trafic unic, o filtrare mai bună a aerului, sisteme de comandă fără atingere pentru lifturi și materiale antimicrobiene în cazul construcțiilor noi. În cazul celor care rămân să lucreze de acasă, mai multe sesiuni de videoconferință îi vor conecta cu restul colegilor.

5. Cum să înveți de la distanță

…..

Leave A Comment

%d bloggers like this: