Incetinirea vanzarilor, cea mai importanta provocare pentru 60% dintre comerciantii online (studiu)

July 2, 2020
276 Views

Peste jumătate (60%) dintre comercianţii online susţin că încetinirea vânzărilor reprezintă cea mai importantă provocare cu care se confruntă, iar scăderea vânzărilor este estimată a avea loc în mai multe domenii şi pe mai multe pieţe, potrivit unui studiu efectuat pe plan internaţional referitor la impactul COVID-19 asupra afacerilor digitale.

Studiul a fost realizat de 2Checkout, o platformă completă de monetizare pentru companii ce acţionează la nivel global. Acesta a fost realizat în perioada aprilie-mai 2020 pe un eşantion format din 843 de respondenţi, din peste 50 de ţări.

“Comercianţii au constatat, totodată, că este dificil să găseşti clienţi noi sau să semnezi un contract nou (18%) şi că totul se petrece mult mai lent (17%). În timp ce majoritatea acestor provocări pot fi ameliorate printr-o mai bună planificare, unele au nevoie de o comunicare mai bună şi mai intensă între companii şi clienţii actuali sau potenţiali”, susţin autorii studiului.

Potrivit aceluiaşi studiu, companii din domenii variate se confruntă cu încetinirea vânzărilor.

“De la companii de producţie, până la agenţii de comunicare, toate au înregistrat o scădere a vânzărilor în prima jumătate a anului. Lupta de a găsi noi clienţi este o problemă curentă şi în companiile de consultanţă, marketing şi tehnologie”, precizează cercetarea.

Totodată, comercianţii de produse electronice şi hardware, bunuri fizice, producătorii şi cei responsabili cu livrarea se confruntă în special cu probleme legate de întârzierile din lanţul de aprovizionare. Astfel, 21% dintre ei înregistrează întârzieri, printre cei mai afectaţi fiind comercianţii de bunuri fizice.

Pe de altă parte, productivitatea forţei de muncă a scăzut, de asemenea, deşi într-o mai mică măsură, în industrii care au continuat să îşi desfăşoare activitatea şi după declanşarea pandemiei. Astfel, call centerele, dezvoltatorii de software şi producătorii de conţinut online sunt cei mai afectaţi de acest aspect.

“Atitudinea diferită a consumatorilor care de multe ori se traduce prin refuzuri de plată sau solicitări de returnare a banilor, este o problemă raportată de 15% dintre respondenţi, în special de către comercianţii ce vând bunuri digitale, precum software multimedia sau alte programe informatice”, mai arată studiul.

Totodată, pentru a face faţă noii realităţi, comercianţii iau în calcul serios lansarea de noi produse (38%) şi de oferte promoţionale (39%).

….

Leave A Comment

%d bloggers like this: