Sucuri de fructe şi legume pentru micul dejun

June 16, 2020
102 Views

Dacă preferi mai degrabă sucuri de fructe şi legume la micul dejun, în locul cafelei sau ceaiului negru, avem pentru tine câteva reţete pe care trebuie să le încerci.

Aceste sucuri se prepară rapid, sunt delicioase şi bogate în vitamine, minerale şi antioxidanţi care îţi vor da porţia de energie de care ai nevoie în prima parte a zilei.

Suc de spanac, morcovi şi mere. Ingrediente: 5 frunze de spanac, un măr, un morcov, un praf de scorţişoară (pentru aromă). Preparare: Spală bine frunzele de spanac, morcovul şi mărul. Taie-le grosier şi introdu-le în blender. Mixează câteva secunde, apoi adaugă puţină apă pentru a subţia sucul şi amestecă bine pentru a ajunge la consistenţa dorită. Adaugă scorţişoara şi consumă-l fie strecurat, dacă nu îţi place pulpa, fie aşa cum îl obţii în blender (varianta recomandată).

Suc de sfeclă roşie, ghimbir şi castraveţi. Ingrediente: o sfeclă roşie, un castravete, o bucăţică mică de ghimbir proaspăt, sucul de la o lămâie. Preparare: Taie grosier ingredientele, introdu-le în blender şi mixează câteva secunde. La final adaugă sucul de lămâie.

Suc de spanac, castraveţi şi mango. Ingrediente: 3 fire de pătrunjel, 2 frunze de spanac, un castravete, un mango, un măr. Preparare: Curăţă mango şi castravetele de coajă, spală bine frunzele de spanac şi pătrunjelul. Taie grosier ingredientele şi introdu-le în blender. Mixează câteva secunde şi adaugă apă simţi nevoia.

Suc de ţelină apio, sweetie şi spanac. Ingrediente: 5 frunze de spanac, un fructe sweetie, un lime, 2 fire de ţelină apio.Preparare: taie grosier frunzele de spanac, ţelina apio şi fructul sweetie (fără coajă, desigur) şi introdu-le în blender. Mixează câteva secunde (adaugă apă dacă vrei ca sucul să fie mai lichid), apoi adaugă sucul de lime şi amestecă.

Suc de grepfruit, mentă şi salată verde. Ingrediente: un grepfrut, 2 portocale mici, câteva frunze de mentă proaspătă, câteva frunze de salată verde. Preparare: Taie grosier ingredientele, introdu-le în blender şi mixează câteva secunde.

…..

Evită sucurile aşa-zis „naturale” din comerţ!

Majoritatea conţin zahăr şi aditivi pentru prelungirea termenului de valabilitate, aşa cum este cazul sucului de portocale.

Un alt aspect important: bea aceste sucuri cu tot cu pulpa fructelor sau legumelor. Acolo e toată „vitamina”! Mai precis, în pulpa lor se regăsesc fibrele de care are atâta nevoie stomacul nostru şi care ne ajută să avem un tranzit intestinal normal. Fără constipaţie, fără dureri abdominale!

 

Leave A Comment

%d bloggers like this: