Alimentele care te ajută să scapi mai repede de răceală

February 13, 2020
131 Views

Ne îndreptăm atenţia spre medicaţie imediat cum apar primele simptome ale răcelii, însă de multe ori uităm că alimentele pe care le consumăm sunt deosebit de importante, unele având capacitatea de a ajuta corpul să depăşească mai repede şi mai uşor boala.

Când corpul suferă în timpul unei răceli, este mai important ca niciodată consumul de alimente potrivite care să-l ajute să-şi recapete forţa. Înarmaţi-vă cu fructele şi legumele colorate, dar nu uitaţi nici de supa de pui despre care se spune că vindecă atât trupul, cât şi sufletul.
Alimente care te ajută să treci mai uşor peste răceală:

Apa
Consumul de lichide este crucial pentru a preveni deshidratarea atunci când organismul suferă. Senzaţia de rău din timpul răcelii este mult intensificată când organismul este deshidratat. Consumul de apă va preveni durerile de cap, va regla temperatura şi va ajuta rinichii să elibereze toxinele.

Iaurtul grecesc neîndulcit
Alimentele bogate în proteine sunt esenţiale pentru a ajuta celulele sistemului imunitar să se regenereze. Încercaţi să alegeţi variante de iaurt fără îndulcitori.

Mierea
Mierea este unul dintre cele mai bune remedii naturale pentru un gât inflamat. Două linguriţe de miere adăugate în ceai pot oferi agenţii antibacterieni şi antimicrobieni de care organismul are nevoie pentru combaterea răcelilor.

Ardei roşu
Poate portocalele vă veneau în minte prima dată când vă gândeaţi la alimente bogate în vitamina C. De fapt, ardeiul gras conţine cantităţi mai mari de vitamina C decât citricele, în special soiurile roşii. Pe lângă vitamine şi minerale, aceştia furnizează organismului inclusiv potasiu şi acid folic.

Supă de pui
E adevărat, supa de pui vindecă atât trupul, cât şi sufletul. Hidratează şi oferă proteinele de care corpul are nevoie pentru a se vindeca. Combinaţia de pui şi legume este una dintre cele mai potrivite pentru zilele în care organismul suferă din cauza răcelii.

Ouă
Ouăle conţin proteine, zinc şi vitamina D. O cercetare din 2018 a scos la iveală faptul că aportul de vitamina D scade riscul răcealii.

Foto : restograf.ro

Leave A Comment

%d bloggers like this: