Cele mai bune 8 alimente pentru a vă îmbunătăți creierul și memoria

September 3, 2019
132 Views

Corpul are nevoie să mâncăm bine, pentru a funcționa corect. Avem nevoie de hrană atât pentru sănătatea fizică cât și pentru cea psihică. Așa cum inima, mușchii și plămânii necesită nutrienți, așa și creierul necesită hrană.
Mulți oameni încă nu știu ce mâncare este bună pentru creier. Creierul va îmbătrâni automat mai repede, își va pierde amintirile pe termen scurt și lung și se va micșora, dacă nu este bine „hrănit” cu nutrienți adecvați și relevanți.
Iată 8 din alimentele care servesc drept hrană pentru creier:
1.Peștele gras
Acest tip de pește include somon, păstrăv și sardine, care sunt toate surse bogate de acizi grași omega-3. Știați că aproximativ 60% din creierul dvs. este format din grăsimi, iar jumătate din acea grăsime este omega-3? Creierul dvs. folosește omega-3 pentru a construi celulele creierului și nervilor, iar aceste grăsimi sunt esențiale pentru învățare și memorie. Omega 3-s are, de asemenea, câteva beneficii suplimentare pentru creier:
-acesta poate încetini declinul mental legat de vârstă și poate ajuta persoanele afectate de Alzheimer.
-vine în sprijinul deficienței de învățare și al depresiei.
2.Cafeaua
Cafeaua poate ajuta la stimularea vigilenței și stării de spirit. Cele două componente principale din cafea – cofeina și antioxidanții, vă ajută creierul. Cofeina din cafea are o serie de efecte pozitive asupra creierului, inclusiv:
Atenție sporită: cofeina vă menține alerta creierului blocând adenozina, un mesager chimic care vă face somn.
Îmbunătățirea stării de spirit: cofeina poate stimula, de asemenea, unii dintre neurotransmițătorii, cum ar fi serotonina, care ne dau o stare de bine. l Concentrație accentuată.
Consumul de cafea pe termen lung, dar nu în cantități mari, este, de asemenea, legat de un risc redus de boli neurologice, cum ar fi Parkinson și Alzheimer.
3.Afinele
Afinele oferă numeroase beneficii pentru sănătate, inclusiv unele care au în prim plan creierul. Unii dintre antioxidanții din afine s-au descoperit că se acumulează în creier și contribuie la îmbunătățirea comunicării între celulele creierului. Studiile au arătat că afinele ajută la îmbunătățirea memoriei și pot chiar amâna pierderea de memorie pe termen scurt.
4.Turmeric
Acest condiment galben este un ingredient cheie în pudra de curry și are o serie de beneficii pentru creier. Curcumina, ingredientul activ din turmeric, s-a dovedit a traversa bariera sânge-creier, ceea ce înseamnă că poate fi eficient. Este un puternic compus antioxidant și antiinflamator care a fost legat de următoarele beneficii ale creierului:
-curcumina poate ajuta la îmbunătățirea memoriei la persoanele cu Alzheimer.
-stimulează serotonina și dopamina, care ameliorează depresia.
-poate ajuta la întârzierea declinului mental legat de vârstă, dar este nevoie de mai multe cercetări.
5.Broccoli
Broccoli conține o serie de compuși care au efecte antioxidante și antiinflamatorii puternice, inclusiv vitamina K.

….

Leave A Comment

%d bloggers like this: