Generaţia Millennials are cea mai mare putere de cumpărare şi un impact economic major/ Punctele sensibile şi rolul recunoaşterii faciale

April 30, 2019
199 Views

Generaţia Millennials este cea care, în prezent, are cea mai mare putere de cumpărare dintre toate generaţiile, cheltuieşte cel mai mult şi va avea un impact economic major în industriile de retail, banking, telecom, asigurări, sănătate, media, arată furnizorul de servicii IT VTEX.

Ponderea clienţilor din generaţia Millennials devine tot mai mare în numărul total de clienţi care comandă online, acesta fiind, de asemenea, unul dintre factorii importanţi de creştere a pieţei de comerţ electronic din România.

Cheltuielile cu tehnologiile şi serviciile care permit transformarea digitală a proceselor de business, a produselor şi companiilor sunt estimate să atingă aproape 2 mii de miliarde de dolari în 2022, la nivel global, potrivit unui studiu realizat de International Data Corporation. În acelaşi timp, un studiu coordonat de The Economist Intelligence Unit arată că, în 2019, 83% dintre companii vor majora investiţiile în digitalizare, cu scopul de a alimenta viitoare transformări digitale pentru a rămâne competitive, a reduce costurile şi a majora profitabilitatea.

„Investiţiile în IT vor creşte într-un ritm accelerat în următorii ani. Iar companiile care fac o prioritate din transformarea digitală şi care sunt preocupate, în special, de îmbunătăţirea experienţei clienţilor prin adoptarea de soluţii inovatoare pot atinge o eficienţă operaţională semnificativă”, spune Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX.

Principala prioritate pentru industria de retail este, în prezent, implementarea unei strategii care, la nivel mondial, va genera investiţii de peste 27 de miliarde de dolari următorii 3 ani în platforme de comerţ, în experienţe virtuale augmentate, în marketing contextualizat şi în soluţii de plăţi de generaţie următoare.

„În România, investiţiile în IT, în software şi procese, au fost făcute exclusiv de către marii jucători. Însă, în prezent, companiile pot accesa soluţii de software as a service, fără să fie nevoie de infrastructură; o astfel de variantă este mai ieftină decât o dezvoltare internă, mai rapid de implementat şi este potrivită pentru aproape orice nevoie de afaceri”, a subliniat Campos, în ceea ce priveşte posibilitatea companiilor de a accesa diferite astfel de soluţii. „Acum câţiva ani, companiile îşi construiau propria infrastructură. În zilele noastre, acestea pot avea acces la infrastructura cea mai largă, sigură şi de încredere, în doar câteva click-uri. Cu mai puţin de 10 ani în urmă, companiile erau preocupate de versiunile de software instalate, de actualizări etc. Acum, la o simplă căutare pe Google, pot găsi o mie de soluţii cloud pentru nevoile lor de afaceri”.

Leave A Comment

%d bloggers like this: