Peste jumătate dintre românii utilizatori de internet cumpără online cel puţin o dată pe lună

November 2, 2018
495 Views

Peste jumătate dintre românii utilizatori de internet (55%) cumpără online cel puÅ£in o dată pe lună, remarcându-se faptul că persoanele cu educaÅ£ie superioară fac acest lucru în proporÅ£ie de 61%, iar cele cu un un nivel mediu ÅŸi sub-mediu de educaÅ£ie în procentaj de 50%, arată studiul cantitativ “Digital Evolution: Connected Consumer Monitor”, remis joi AGERPRES .

Bucureştenii sunt cei mai activi pe internet atunci când vine vorba despre online shopping, 62% cumpărând cel puţin o dată pe lună. Nici românii din mediul rural nu se lasă mai prejos, una din două persoane alegând acest mediu pentru a face achiziţii.

BărbaÅ£ii sunt ceva mai activi decât femeile atunci când ne referim la cumpărăturile realizate online cel puÅ£in o dată pe lună – 59% versus 52%. Analizând comportamentul online de cumpărare în funcÅ£ie de educaÅ£ie, studiul constată că persoanele cu educaÅ£ie superioară fac cumpărături online cel puÅ£in o dată pe lună în procent de 61%, în timp ce acelea cu un nivel mediu ÅŸi sub-mediu de educaÅ£ie în proporÅ£ie de 50%.

Raportându-se la vârsta publicului supus spre analiză, studiul realizat de Exact Business Solutions nu constată diferenÅ£e semnificative pe segmente de vârstă, comparativ cu media naÅ£ională (55%). Tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 ÅŸi 30 de ani cumpără online cel puÅ£in o dată pe lună în proporÅ£ie de 58%, în timp ce persoanele cu vârsta cuprinsă între 31 ÅŸi 45 de ani ÅŸi 46 – 65 de ani în procentaj de 55% ÅŸi, respectiv, 53%. AGERPRES

Leave A Comment

%d bloggers like this: