Peste jumătate dintre românii utilizatori de internet (55%) cumpără online cel puÅ£in o dată pe lună, remarcându-se faptul că persoanele cu educaÅ£ie superioară fac acest lucru în proporÅ£ie de 61%, iar cele cu un un nivel mediu ÅŸi sub-mediu de educaÅ£ie în procentaj de 50%, arată studiul cantitativ “Digital Evolution: Connected Consumer Monitor”, remis joi AGERPRES .
Bucureştenii sunt cei mai activi pe internet atunci când vine vorba despre online shopping, 62% cumpărând cel puţin o dată pe lună. Nici românii din mediul rural nu se lasă mai prejos, una din două persoane alegând acest mediu pentru a face achiziţii.
BărbaÅ£ii sunt ceva mai activi decât femeile atunci când ne referim la cumpărăturile realizate online cel puÅ£in o dată pe lună – 59% versus 52%. Analizând comportamentul online de cumpărare în funcÅ£ie de educaÅ£ie, studiul constată că persoanele cu educaÅ£ie superioară fac cumpărături online cel puÅ£in o dată pe lună în procent de 61%, în timp ce acelea cu un nivel mediu ÅŸi sub-mediu de educaÅ£ie în proporÅ£ie de 50%.