TÂRG DE MĂRȚIȘOR

Muzeul Etnografic al Transilvaniei va organiza în perioada 26 februarie – 2 martie 2018, a doua ediție a Târgului Tradițional de Mărțisor, în curtea palatului Reduta, Cluj Napoca, Str. Memorandumului nr. 21.
Prima ediție a Târgului Tradițional de Mărțișor a fost un succes iar participanții, fie ei meșteșugari, artiști plastici, cumpărători sau vizitatori, ne-au încurajat și susținut pentru a face din acest târg o tradiție și un eveniment anual de referintă în viața culturală clujeană. Ne pregătim așadar de a doua ediție a târgului, care va reuni artizani, mesteșugari, creatori ai unor mărțișoare de calitate, lucrate manual cu multă atenție și dăruire.
Organizatorul, Muzeul Etnografic al Transilvaniei, va face o selecție a participanților în baza criteriilor de originalitate, creativitate, diversitate, respectarea tehnicilor tradiționale sau reinterpretarea modernă a acestora, care trebuie să se regăsească în mărțișoarele prezentate.
Date necesare înscrierii la târg:
Înscrierea la târg se face pe baza unui email trimis la adresa: targuri.met@gmail.com până in data de 12 februarie 2018, email care trebuie să conțină următoarele date:
– numele participantului si datele de contact ale acestuia (inclusiv numar de telefon)
– fotografii la o rezoluție cât mai bună cu mărțișoarele cu care dorește să participe la târg (fiind un târg cu specific de Mărtișor, nu acceptăm comercializarea obiectelor si produselor care nu se încadrează în această categorie)
– link-uri spre site/blog/pagina de facebook a acestuia (acolo unde este cazul)
Selectarea participantilor se va face pana in data de 16 februarie 2018, urmând ca aceștia sa fie anunțați de rezultat prin email.
Detalii organizatorice:
– standurile vor fi amplasate in curtea interioara a MET, Cluj Napoca, Str. Memorandumului nr. 21
– se vor folosi pavilioane albe de 3 x 3 m, fiecare participant avand la dispoziție un spațiu de expunere de 1,5 m (2 paticipanti în fiecare pavilion). Organizatorul nu pune la dispoziția participanților pavilioane.
– Muzeul pune la dispoziția participanților sursă de curent, expozanții fiind liberi să își lumineze și amenajeze personalizat standurile;
– muzeul nu pune la dispoziția participantilor mese, scaune, șevalete si alte obiecte pentru expunere, fiecare participant este rugat sa își aducă logistica necesară expunerii și vânzării
– participanții își pot depozita lucrurile în curtea muzeului, aceasta închizandu-se pe timpul nopții. Depozitarea se face însa pe proprie răspundere
– programul de vizitare a târgului este zilnic intre orele 10:00-18:00, participanții sunt rugați să ajungă în fiecare dimineata cel târziu la ora 9:30
Costul taxei de participare la târg: 150 lei/participant.
Pentru informații la zi despre organizare, vă rugăm să urmăriți pagina de facebook a evenimentului.
Contact
Organizator: Secția Marketing, Comunicare, Proiecte a MET
Înscrierile se fac prin email la adresa: targuri.met@gmail.com
Informații suplimentare:
Vegh Eva, tel. 0741131165
Gabriela Rădoiu Leș, tel. 0728287788

Leave A Comment

%d bloggers like this: