Selgros și clienții săi donează cărți, jucării și resurse financiare prin campania „Selgros îți dublează bunătatea”

December 14, 2017
172 Views

Selgros și clienții săi donează cărți, jucării și resurse financiare prin campania „Selgros îți dublează bunătatea”

 

Selgros Cash & Carry demarează astăzi campania „Selgros îți dublează bunătatea”, prin care, grație clienților, se vor strânge fonduri pentru ajutorarea copiilor sprijiniți de Asociația ProVita.
Mecanismul campaniei, care va dura până pe 20 decembrie, prevede ca pentru fiecare carte sau jucărie cumpărată de clienți și donată copiilor îngrijiți de asociație, Selgros va dona asociației o sumă egală cu contravaloarea cărții sau a jucăriei. De exemplu, pentru o jucărie de 30 de lei achiziționată din magazin pentru această campanie, Selgros va adăuga 30 de lei în contul dedicat acesteia.
Strângerea de fonduri, cărți și jucării este promovată printr-o campanie online. Pe site-ul dedicat campaniei, pasionatidebunatate.ro sunt afișate desene ale copiilor asistați de ProVita.
Asociația „ProVita” este o organizație non-guvernamentală, înființată de părintele Nicolae Tănase, ce are în grijă 344 de copii orfani sau defavorizați. În tabăra „ProVita” locuiesc 80 copii și adolescenți, tineri orfani care au părăsit sistemul de asistență socială de stat, restul copiilor aflându-se în grija familiilor din satele Valea Plopului și Valea Screzii.
„Suntem impresionați de dăruirea și abnegația cu care părintele Tănase are grijă de sute de orfani pe care îi ajută în drumul spre viață. Suntem bucuroși că putem contribui, alături de clienții noștri, să le facem acestor copii sărbătorile mai frumoase”, declară Antoneta Galeș, Director de Comunicare și Dezvoltare Organizațională al Selgros Cash & Carry.
În cele 22 de magazine Selgros au fost amplasate standuri speciale unde se pot face donațiile. Clienții care vor dona vor putea și să transmită mesaje copiilor îngrijiți de asociația ProVita.

Despre Selgros Cash&Carry România
Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 22 magazine în Bucureşti, Alba-Iulia, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava, Constanţa și Bistrița.
Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.

Leave A Comment

%d bloggers like this: