Cum să fii profesionist?

În ziua de azi tot mai mulți oameni doresc să își creeze o imagine de oameni profesioniști, de businessmen ori businesswomen, care să inspire încredere partenerilor de discuții indiferent că vorbim despre relații de afaceri, de subordonare ori freelancing. Este importantă imaginea prezentată pentru că prima impresie creată este cea care poate înclina balanța într-o direcție ori alta. Ca businessman trebuie să ceri angajaților să respecte un anumit cod de ținută, de comportament, dar trebuie să le asiguri și tu anumite produse cu emblema firmei pe care o reprezintă.

 

Iată care sunt produsele pe care orice corporație ar trebui să le asigure propriilor angajați.

 

1.Agende profesioniste

 

Este bine știut faptul că, dincolo de codul vestimentar, detaliile fac diferența. Agende personalizate cu marca companiei reprezintă unul dintre acele detalii care ajută la completarea unei ținute profesioniste. Atelierele Unika, spre exemplu, oferă posibilitatea de a personaliza agende dacă comanzi en gros.  Este important să existe logo-ul sau denumirea firmei pe agendele utilizate de proprii angajați. Ia în calcul acest aspect atunci când te pregătești să comanzi produse pentru anul următor sau când discuți la ședința de final de an și direcționezi managerul departamentului de marketing ce să pregătească pentru angajații firmei.

 

Agendele Unika sunt realizate cu atenție și grijă pentru detalii, din materiale de cea mai bună calitate. Există o gamă variată de agende ce poate fi comandată pentru absolut toți angajații firmei tale. Paleta diversificată de culori (40 de variante de piele naturală), nuanțe (peste 100 de nuanțe de piele ecologică) ori texturi (inclusiv materiale reciclate) oferă posibilitatea de a alege ceva special care să reprezinte compania ta. Dacă logo-ul firmei tale este realizat din anumite culori, este important să alegi un contrast plăcut pentru coperta agendei astfel încât să reflecte eleganță și simplitate în același timp.

 

Pentru personalizarea agendelor, la comenzi en gros, poți alege din mai multe oferte: timbru sec, emboss, folio, print UV, broderie tradițională (introdusă la noi în țară de către specialiștii Unika). De asemenea, poți alege din 6 tipuri de interioare pentru agende: bloc buzunar, bloc nedatat, bloc datat zilnic, bloc combi, bloc datat săptămânal, planner datat săptămânal. Există o paletă largă de modele de agende oferită de Atelierele Unika (Agende Piele Ecologică, Agende Gama Tradiții, Agende Gama Decor, Agende Gama Flexi, Agende Gama Eco, Agende Gama Lux, Agende Gama Clasic, Agende din Piele și Materiale Reciclate, Agende din piele naturală) așa că ai de unde alege modelul potrivit.

 

2. Serviete cu logo-ul firmei

Printre comenzile corporate cele mai atractive se află servietele cu logo-ul firmei. Este o practică tot mai des întâlnită în ziua de azi ca managerii de departamente să primească serviete cu emblema companiei unde lucrează pe care să le utilizeze la întâlnirile de afaceri care se organizează în oraș, la sediul altor firme sau chiar la conferințe. Aceasta este nu doar o modalitate de a completa aspectul profesionist, ci și de a face reclamă la propria companie.

 

 

3. Seturi pentru birou pentru manageri

 

Acest gen de cadou este perfect pentru manageri, șefi de birou ori departamente. Dacă îți dorești ca partenerii de afaceri care discută, negociază și încheie contracte cu reprezentații firmei tale să fie impresionați de aspectul profesionist al angajaților tăi, este important să investești și în aspectul birourilor. Aceste lucruri sunt aparent detalii, însă contează imens în lumea corporatistă unde prima impresie va da tonul discuțiilor ulterioare.

 

Seturile de birou se găsesc în variante simple ori complexe la Atelierele Unika. Sunt realizate din piele și au finisări și forme excepționale. Spre exemplu, un set de birou realizat manual poate să conțină 8 piese (deskpad, suport pentru cărțile de vizită, suport pentru diverse, suport creioane, suport pentru cub de hârtii, toc, peniță, călimară cu cerneală). Un astfel de set, amplasat pe birou, va denota eleganță, clasă, seriozitate și profesionalism, lucruri dorite de oricine intenționează să încheie parteneriate de afaceri pe termen lung.

 

 

Așadar acestea sunt modalitățile prin care un manager de companie poate contribui la aspectul profesionist al subalternilor săi: agende profesioniste, personalizate cu marca propriei companii; serviete cu logo-ul firmei, special pentru managerii de departamente; seturi de mape de birou pentru absolut toții șefii de birouri, departamente și manageri regionali. Astfel de gesturi reprezentate prin cadouri deosebite reflectă nu doar încrederea pe care o aveți în proprii angajați, ci și respectul pentru munca lor, dedicația în cadrul companiei și faptul că îi considerați ca făcând parte din marea familie corporatistă.

 

Leave A Comment

%d bloggers like this: