Preluarea documentelor pentru întocmirea cărților de identitate la Apahida

O echipă de funcționari ai Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Cluj, instituție aflată sub autoritatea Consiliului Județean, se va deplasa cu stația mobilă marți, 14 noiembrie 2017, începând cu ora 09.30, în localitatea Apahida, în vederea preluării documentelor pentru întocmirea cărților de identitate.

În acest context, cetățenii de pe raza comunei care au cărțile de identitate expirate sau care urmează să expire în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani,  persoanele aflate în alte situații care impun eliberarea unui act nou de identitate precum și cei care solicită viză de reședință sunt invitați să se prezinte cu toate documentele necesare eliberării cărții de identitate la sediul Primăriei Comunei Apahida.

A venit rândul locuitorilor comunei Apahida să își rezolve problema actelor de identitate comod, rapid și fără costurile de timp și bani pe care le-ar fi presupus deplasarea la Cluj. Sper ca un număr cât mai mare dintre aceștia să profite de oportunitatea oferită” a declarat domnul Alin Tișe, Președintele Consiliului Județean Cluj.

Pentru desfășurarea în bune condiții a activităților ce se impun în această etapă, premergătoare întocmirii cărții de identitate, respectiv de preluare a imaginilor, cererilor și documentelor necesare, funcționarii Direcției Județene de Evidență a Persoanelor beneficiază de sprijinul angajaților din cadrul primăriei Apahida precum și de colaborarea organelor de poliție locale.

 

Leave A Comment

%d bloggers like this: