Transmisiuni LIVE

 24 mai 2017
 
Ora 17.00 DiverCity cu Patricia
 
 
 
   
 
 

Zilele Clujului


 

 

 


 

Ne gasiti pe Facebook.

Cum s-a angajat Seplecan ca TOPOGRAF fără a avea studii în domeniu? [DOCUMENTE]

 

 

 

Mihai Seplecan, președintele Consiliului Județean Cluj, despre care am scris AICI și AICI, uimește opinia publică din nou. După ce a fost șofer, bodyguard, șofer, a ajuns și topograf. Acesta a încasat mii de lei de la bugetul Consiliului Județean Cluj, prin RAADPP, exercitând o funcție pentru care nu avea studii de specialitate.

Potrivit documentului, nr. 1 de mai jos, Mihai Seplecan a fost angajat pe funcția de topograf al RAADPP, începând cu 1.11.2006, încasând un salariu, în primă fază de 500 ron, care va crește la 893 lei, prin actul adițional 1/2007, conform documentului BONUS.

Document 1. Contractul de muncă a lui Mihai Seplecan ca TOPOGRAF.

 

Dacă vă uitați cu atenție, cunoștințele temeinice ale lui Seplecan în lucrul cu teodolitul, au fost repede mirosite de directorul RAADPP, căci Seplecan depune cererea în 31.10.2006 și în următoarea zi deja este angajat al acestei regii.

 

Să vedem însă dacă președintele Consiliului Județean Cluj a întrunit condițiile legale pentru a deține această funcție sau a fost doar o manevră pentru a obține niște bănuți de la bugetul de stat, susținut de partid.

 

Regulamentul privind autorizarea persoanelor fizice şi juridice care pot să realizeze şi să verifice lucrări de specialitate în domeniile cadastrului, geodeziei şi cartografiei pe teritoriul României din 01.10.2001, valabil până la 30.03.2010, deci inclusiv în perioada când Seplecan ocupa această funcție, spune:

 

Art.6  Pot solicita autorizarea cetăţenii români cu domiciliul în România, care îndeplinesc următoarele condiţii:

a) au studii superioare de specialitate de lungă durată (inginer cadastru, inginer geodez, inginer topograf, inginer topograf minier), pentru autorizare în categoria de lucrări D, având o vechime în activitatea de specialitate de minimum 7 ani; cadrele universitare din domeniu pot obţine categoriile de lucrări A şi D numai după 3 ani vechime în specialitate;

b) au studii superioare de specialitate de lungă durată (inginer cadastru, inginer geodez, inginer topograf, inginer topograf minier), pentru autorizare în categoria de lucrări A, având o vechime în activitatea de specialitate de minimum 3 ani;

c) au studii superioare de specialitate de scurtă durată (subinginer cadastru, subinginer geodez, subinginer topograf, subinginer topograf minier, cartograf, ofiţer topograf), pentru autorizare în categoria de lucrări A, având o vechime în activitatea de specialitate de minimum 5 ani;

d) au studii postliceale sau medii de specialitate (tehnician cadastru, tehnician topograf, tehnician cartograf), pentru autorizare în categoriile de lucrări C şi/sau D. Persoana care solicită autorizare pentru categoria de lucrări B trebuie să aibă o vechime în activitatea de specialitate de minimum 4 ani, iar pentru categoria de lucrări C, numai de 2 ani;

e) au studii superioare de lungă durată (inginer cadastru, inginer geodez, inginer topograf, inginer topograf minier), studii superioare de scurtă durată (subinginer cadastru, subinginer topograf, subinginer topograf minier, subinginer geodez, ofiţer topograf, cartograf), pentru autorizare în categoriile de lucrări B şi C, având o vechime în activitatea de specialitate de minimum un an;

f) au studii organizate de instituţiile de învăţământ atestate definitiv de Ministerul Educaţiei şi Cercetării în domeniile cadastrului, geodeziei şi cartografiei, prin cursuri de reconversie profesională aprobate de Ministerul Educaţiei şi Cercetării şi recunoscute de ONCGC, pentru autorizarea în categoriile de lucrări C şi/sau B a persoanelor fizice cu studii superioare care au o vechime în activitatea de specialitate de minimum 3 ani. Pot fi autorizate persoanele fizice care au desfăşurat o activitate de specialitate în producţie de până la 2 ani înainte de absolvirea cursului de reconversie profesională;

g) persoanele cu studii tehnice superioare de lungă durată, de scurtă durată, postliceale care posedă o diplomă emisă sau echivalată de Ministerul Educaţiei şi Cercetării şi care dovedesc prin foaia matricolă că au efectuat cursuri de specialitate în domeniile geodeziei, topografiei, cadastrului, cartografiei, aerofotogrammetriei cu durată de minimum 3 semestre (pentru studii superioare), respectiv 3 trimestre (pentru studii postliceale), câte una din disciplinele menţionate şi care au o vechime în activitatea de specialitate înscrisă în carnetul de muncă de minimum 2 ani pot solicita admiterea pentru examinare la categoriile de lucrări C şi/sau B;

h) persoanele cu studii medii care au vechime înscrisă în carnetul de muncă de minimum 10 ani ca operator măsurători terestre, muncitor topograf şi o vechime de minimum 2 ani ca tehnician topograf, tehnician cadastru, pot solicita admiterea pentru examinare la categoria de lucrări C.

 

Din CV-ul lui Mihai Seplecan rezultă că în anul 2006, când obține această funcție, avea absolvită doar o facultate de drept, care nu există.

Și acum pe limba lui: Domnu Mihai, aici îs niște documente în care zîce că a-ți fo topograf, un fel de om cu ruletă la ochi, numa că tăt aici zîce că ca să vă știți uita pân ruleta aie vă trăbă studii superioare. Din CV-ul dvs. nu rezultă așe ceva. No, cum să poate?

 

Va urma... sau etece, etece (n.red. așa s-a exprimat Mihai Seplecan în emisiunea Dosar de politician de la B1 Tv.)

 

Bonus. Actul adițional prin care lui Seplecan îi crește leafa de Topograf fără studii.

 

 

 

Ca la ușa cortului. Directorii de regii în contre dure cu Seplecan

Ședința de Consiliu Județean de astăzi a fost una fulminantă. De la acuze de fraudare a banilor publici, la amenințări și jigniri totul a fost posibil.

Primul moment tensionat a fost generat de respingerea proiectului prin care se dorea desființarea RAADPP Cluj. După ce proiectul a fost respins de către consilierii județeni a luat cuvântul directorul regiei Mircea Avram, care a încercat să explice ce demersuri s-au întreprins în acest sens și care este situația regiei în momentul de față. În timp ce încerca să prezinte situația de la regie și de la drumul Ic-Ponor, directorului i-a fost tăiat microfonul la porunca lui Seplecan cu argumentul  io îs președinte (sic!).

Situația a scăpat de sub control când pe ordinea de zi a fost proiectul prin care se cerea ca directorul aeroportului, David Ciceo să fie exclus din funcția de director sau cea de preşedinte al consiliului de administrație al aeroportului. David Ciceo l-a acuzat în plen pe Seplecan că a promovat acest proiect pe motiv că aeroportul nu a dorit să îi dea un Touareg nou, înregistrat ca autoutilitară pentru ca să-i fie decontat lui Seplecan mai mult de 150 de litri de motorină lunar. Ciceo i-a spus lui Seplecan că singurul lucru pe care și-l dorește ca șef al CJC este  curgă motorina gârlă.  La rândul său Mihai Seplecan l-a avertizat pe Ciceo că va merge la Orange să ceară o discuție telefonică în care Ciceo îl amenință pe Seplecan că dacă introduce pe ordinea de zi proiectul de destituire a sa din consiliul de administrație va ajunge ca și Adomniței de la Iași.

Seplecan l-a mai acuzat pe Ciceo că vrea să dea lucrări de reparare a pistei cu încredințare directă, prin regim de urgență. Directorul Ciceo a spus că înregistrat încă de anul trecut o cerere în acest sens către CJC și nimeni nu i-a dat un răspuns așa că situația a devenit acum una urgentă.

Seplecan susține că nu este așa, ba mai mult că Ciceo și-ar fi blocat e-mailul și faxul încât să nu mai poată primi documente de la CJC. Acuză infirmată de către David Ciceo.

Una peste alta, Mihai Seplecan nu a reușit astăzi să treacă nici proiectul de desființare a RAADPP și nici proiectul de destituire din funcție a directorului David Ciceo.

 

 

 

 

Conducerea aeroportului clujean a depus plângere PENALĂ pe numele lui Mihai Seplecan

Preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Mihai Seplecan s-a ales cu o plângere penală pentru abuz în serviciu după ce a făcut presiuni pe conducerea Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj să îi dea un autoturism VW  Touareg model mai nou, asta în ciuda faptului că avea deja unul tot de la aeroport. Pentru că era ilegal ceea ce Mihai Seplecan a cerut, conducerea aeroportului a refuzat să îi admită solicitarea. Mai mult , printr-o adresa trimisa Aeroportului Seplecan le cerea celor de la Aeroport sa transforme VW Touareg din AUTOTURISM in AUTOUTILITARA pentru ca EL -Presedintele CJ Cluj sa nu mai aiba COTA DE MOTORINA , adica 150 litri pe luna -ci sa se plimbe prin judet cu TOUAREGUL AEROPORTULUI tot timpul fara COTA DE MOTORINA.

Urmare a acestui fapt, Mihai Seplecan a început să facă demersuri pentru a-l înlătura pe directorul aeroportului David Ciceo din functia de Presedinte al Consiliului de Administraţie al Aeroportului.

Toate demersurile abuzive ale lui Mihai Seplecan s-au finalizat cu o PLÂNGERE PENALĂ pe care Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj a depus-o la Parchetul de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, pe numele lui Mihai Seplecan şi a altor câţiva funcţionari publici.

Iată mai jos cele două documente.

Adresa in care i se cerea  RA Aeroportul International Cluj sa transforme VW Touareg din AUTOTURISM in AUTOUTILITARA si PANGEREA PENALA impotriva lui Seplecan si alti functionari ai CJ Cluj

 

 

Seplecan- Premiera MONDIALA - Adresa la CLADIRI!!

La Cluj , se intampla lucruri CIUDATE. Am ajuns in TOP in ceea ce priveste actiunile STANJENITOARE ale presedintelui Consiliului Judetean , Mihai Seplecan.

Hai sa REPETAM sau ADRESA LA CLADIRI!

Imaginile vorbesc de la sine :

 

Pamflet- Judeţul PRĂPASTIE ep 2-Vizita de lucru si păpica!

Pamflet - Judeţul PRĂPASTIE ep 2 - Vizită de lucru si păpica!!

Undeva, departe, in Romania, e judeţul PRĂPASTIE. Un judeţ unde se caută GROAPELE, se fac CERCETĂRI, se găsesc SOLUTII repede la toate, unde totul e Dezastru si Prapastie...

Vizita de lucru a CONDUCĂTORULUI IUBIT, cel mai destept, cel mai iubit, cel mai...

Subcategorii