Transmisiuni LIVE

 

Ne gasiti pe Facebook.

[VIDEO] Seplecan: A trebuit s-o fac cu mâna mea :)

În mai multe ziare locale a apărut un videoclip de circa 5 minute, plin cu gafe din ultima ședință a Consiliului Județean Cluj, prezidată de Mihai Seplecan.

Videoclipul se numește sugestiv: ”Un Vanghelie liberal”.

Seplecan și-a depus recent candidatura la Primăria Cluj-Napoca din partea PNL, în contextul în care orașul concurează la titlul de Capitală CULTURALĂ Europeană în 2021.

 

 

Angajat RAADPP Cluj: „Soţia mea a pierdut o sarcină.” Seplecan: „Şi eu am pierdut 5.000 de lei”

Cel mai fierbinte subiect de pe ordinea de zi a şedinţei de Consiliul Judeţean Cluj s-a lăsat cu lacrimi din partea angajaţilor regiei şi „miserupism” din partea lui Mihai Seplecan, preşedintele Consiliului Judeţean Cluj.

Chiar dacă s-a căţărat pe propunerea consilierului judeţean Călin Tuluc de amânare a proiectului de desfiinţare a RAADPP, iniţiat de Seplecan, care şi-a asumat-o ca fiind din partea lui, Mihai Seplecan a arătat o indiferenţă maximă faţă de angajaţii RAADPP.

După ce unul din angajaţii prezenţi i-a spus că trăieşte alături de colegii săi într-o situaţie stresantă şi într-o incertitudine şi că soţia acestuia a pierdut o sarcină în această perioadă tensionată, Seplecan i-a replicat că şi el a pierdut 5.000 de lei pe un proces şi nimeni nu l-a întrebat nimic.

Gestul lui Mihai Seplecan a fost unul inuman să compare problema pierderii unui copil cu pierderea unui proces pe care el a cheltuit 5.000 de lei pentru că dorea să conducă în Consiliul Judeţean.

Oricum, chiar dacă o avea pe Fecioara Maria deasupra creştetului (adusă chiar de el în sala de şedinţe), Seplecan nu s-a abţinut şi a „furat” propunerea lui Tuluc de amânare a proiectului. Propunerea făcută de Tuluc, furată de Seplecan, a fost votată în cele din urmă de consilierii judeţeni.

S-a ajuns la concluzia formării unei comisii care va propune pentru următoarea şedinţă o variantă optimă pentru reorganizarea RAADPP.

Potrivit directorului RAADPP, Mircea Avram, regiei nu i s-a cerut vreun punct de vedere cu privire la reorganizare, singura variantă avansată de Mihai Seplecan fiind desfiinţarea.

Consilierul judeţean Călin Tuluc a arătat că există cel puţin patru varainte de reorganizare a regiei pe care Seplecan nu le-a pus pe ordinea de zi a şedinţei de Consiliu Judeţean.

 

 

 

Audio: Cum citește Mihai Seplecan, președintele CJ Cluj

Ședință de tot râsul la Consiliul Județean Cluj. Noul președinte, Mihai Seplecan, a reușit să stârnească amuzamentul celor prezenți la ședința de joi, care se întrebau cum poate să conducă Seplecan un județ dacă nu știe să citească bine.

Mai jos am atașat doar o parte din gafele lui Seplecan. Acesta citește "executarea ședinței civile” a Tribunalului în loc de ”executarea sentinței” și are mari dificultăți la citirea cuvântului ”nutrienți”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sa revedem-Depozitarea de Gunoaie 2014-2015! Cine-i VINOVAT????

 

  Se intampla in 2014 august 13. Seplecan prelua suprafata de 182.080 mp aferent Depozitul de deseuri urban neconform. Deci gestionarea gropii neconforme ii revenea Consiliului Judetean. S-a aprobat aceasta preluare printr-o Hotarare de Consiliu Judetean ???Nuuu!!!

A marcat cu BANDA groapa neconforma si PACE BUNA!

Iata ce comunicat trimitea presei CJ Cluj!

 " Mâine, 13 august 2014, cu începere de la ora 12.00, în parcul din imediata vecinătate a stadionului „Cluj Arena”, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Cluj cu atribuţii delegate de preşedinte, domnul Mihai Seplecan, împreună cu primarul Municipiului Cluj-Napoca, domnul Emil Boc, vă aşteaptă să participaţi la o conferinţă de presă comună a celor doi demnitari. 

            Tema acestei conferinţe de presă o reprezintă semnarea protocolului privind darea în administrare, de către Primăria Municipiului Cluj-Napoca Consiliului Judeţean Cluj, a terenului în suprafaţă de 182.080 mp, situat la Pata Rât şi aferent Depozitului de deşeuri urban neconform.

            De asemenea, vor fi dezbătute şi alte proiecte comune şi benefice, atât pentru municipalitatea clujeană cât şi pentru întreg judeţul Cluj. "

Iata ce declara in 13 august SEPLECAN:

“Astazi am semnat protocolul de preluare a vechii gropi de la municipalitate catre Consiliul Judetean, deoarece este foarte important fiindca licitatia care ne vom grabi s-o facem pentru inchiderea gropilor, sunt bani din fonduri europene si este pacat sa pierdem acesti bani”spunea Seplecan.

Azi dupa aproape un AN acelasi SEPLECAN, acelasi CJ trimit urmatorul COMUNICAT:

Informare de presă
Ref: Depozitări ilegale semnificative de deşeuri la Pata Rât

    Consiliul Judeţean Cluj a fost notificat oficial de către reprezentanţii Asocierii SC Nordconforest SA - SC Finara Consult SRL- SC Interdevelopment SRL, în calitate de Antreprenor pentru Lotul I (Pata Rât, Huedin, Turda şi Gherla) în cadrul contractului privind proiectarea şi execuţia obiectivului de investiţii „Închidere şi ecologizare depozite neconforme de deşeuri urbane din judeţul Cluj” în legătură cu faptul că a fost constatată în mod clar existenţa unor volume considerabile de deşeuri suplimentare faţă de cele avute în vedere în momentul organizării licitaţiei. Constatarea a survenit în contextul studiilor topografice efectuate de Antreprenor ulterior preluării amplasamentului, în data de 12 iunie a.c., în etapa de culegere a datelor necesare procesului de proiectare.
       Astfel, în cazul depozitului neconform de deşeuri de la Pata Rât, cantitatea suplimentară de deşeuri constatată cu ocazia culegerii datelor pentru proiectare şi întocmirea studiilor tehnice de specialitate, raportat la cantităţile de deşeuri indicate în momentul organizării licitaţiei în anul 2014 şi determinate prin studiul topografic aflat la caietul de sarcini este de nu mai puţin de 541.300 de mc!!!
      Potrivit notificării antreprenorului, această situaţie extrem de gravă, ale cărei adevărate dimensiuni se relevă abia acum, în cadrul studiilor şi operaţiunilor obligatorii presupuse de etapa de proiectare în vederea închiderii şi ecologizării depozitului neconform, îşi are originea în activitatea rampei private de stocare temporară învecinate operate de către SAPLREST RAMPĂ până recent, fără respectarea normelor legale.
       În contextul în care cantităţile de deşeuri suplimentar determinate faţă de caietul de sarcini aferent licitaţiei nu aveau cum să fie măsurate şi, respectiv, asumate de către niciunul dintre participanţii la licitaţie, această operaţie necesitând demararea fazei de proiectare şi efectuarea studiilor de teren, diferenţele extrem de mari constatate sunt de natură să afecteze grav soluţiile iniţiale de închideri propuse şi asumate, în special din punct de vedere al preţului contractului.
       „Ţin să îi asigur pe această cale pe toţi clujenii de faptul că voi întreprinde toate demersurile necesare pentru a proteja banii publici şi pentru a recupera orice potenţial prejudiciu cauzat bugetului judeţului. Depozitarea ilegală a unor cantităţi uriaşe de deşeuri la Pata Rât, ulterior sistării acestei activităţi în luna iulie 2010, generează costuri suplimentare extrem de mari şi care nu sunt eligibile pentru a fi decontate din bani europeni. Totodată, având în vedere datoria mea de a securiza atât fondurile europene cât şi cele din bugetul judeţului, îi asigur pe contribuabili că nu doar banii europeni ci nici banii judeţului Cluj nu vor fi folosiţi pentru a închide şi neutraliza deşeuri care aparţin şi care au generat profituri unor operatori privaţi întrucât acest lucru ar contraveni grav legislaţiei în vigoare. În plus, deşi este de datoria noastră să închidem depozitul public neconform de deşeuri, pentru a evita declanşarea procedurii de infringement, nici nu se pune problema închiderii cu fonduri europene a unei rampe private întrucât acest lucru ar reprezenta o fraudă evidentă în folosirea banilor europeni. De altfel, am şi anunţat deja autorităţile competente cu privire la neregularităţile grave constatate şi sunt convins că acestea îşi vor face datoria. În altă ordine de idei, nu pot să nu mă întreb, retoric, desigur, care e adevărata cantitate de deşeuri depozitată suplimentar, în mod ilegal, la Pata Rât, în tot acest timp începând din luna iulie 2010 dacă în interval de doar un an şi câteva luni, de la măsurătoarea care a precedat licitaţia din anul 2014 şi până în prezent au fost depozitate cca. 550.000 de mc?! În plus, care e cantitatea reală de deşeuri depozitate şi care e profitul obţinut în mod ilegal având în vedere că aceasta e cantitatea efectiv rămasă în rampă, separat de ceea ce operatorul privat a recuperat şi valorificat în vederea reciclării?!Totodată, cum poate fi oare explicată această diferenţă enormă între cantităţile declarate Agenţiei pentru Protecţia Mediului, de cca. 100.000 de mc/an şi cea reală, determinată acum?! Şi, nu în ultimul rând, care e provenienţa acestei cantităţi uriaşe de deşeuri depozitate suplimentar, să fie oare din judeţul Cluj sau şi din alte judeţe ale ţării?!
       O dată în plus, mă adresez locuitorilor judeţului Cluj, asigurându-i că voi face tot ceea ce ţine de mine pentru ca acest proiect strategic să fie finalizat în bune condiţii, fără ca aceste costuri neeligibile să poată fi transferate în sarcina altora decât a celor care le-au cauzat. În plus, dincolo de riscul pe care îl generează pentru proiect şi de prejudiciile cauzate bugetelor locale, cei vinovaţi vor trebui să răspundă pentru toate celelalte consecinţe negative provocate de deşeurile depozitate ilegal până de curând. Mă refer aici inclusiv la incendiile care se produc frecvent în acea zonă şi care sunt de natură să afecteze sănătatea populaţiei şi să pună în pericol grav inclusiv securitatea curselor aeriene operate de la Cluj. În final, şi tot ca o întrebare retorică dar importantă pentru bunul mers al acestui proiect, problema care se pune e: Unde e, oare, fondul de  închidere care trebuia constituit în mod obligatoriu de către operator exact în acest scop?! Nu intenţionez să mă opresc aici cu demersurile, motiv pentru care în zilele care vor urma voi aduce la cunoştinţă publică noi aspecte grave referitoare la problema depozitării deşeurilor”
a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, domnul Mihai Seplecan.

Biroul de presă
8 iulie 2015
 

Oameni buni!

-Cine trebuia sa aiba grija, ca GUNOAIELE  sa nu se depoziteze pe RAMPA luata in primire de Seplecan FARA ACORDUL FORULUI DELIBERATIV JUDETEAN????

De ce nu s-a dat Urgent o Hotarare de Consiliu Judetean??????

De la cine a   avut MANDAT Seplecan sa preia Rampa Veche ????

De ce nu s-a predat UNEI ENTITATI A Consiliului Judetean aceasta rampa pentru CONSERVARE pana la INCHIDERE , adica pentru UN AN?????

Garda de MEDIU ce a pazit????

Cine RASPUNDE pt costurile care vor fi facute pt transportul acestor peste  500.000 tone gunoaie in alte rampe din alte judete!

Din comunicatul CJ Cluj ,  spicuim ca Seplecan e TARE implicat in rezolvrea problmelor cu depozitarea ilegala in rampa preluata de el, DAR AFLAM CA EL SE GASESTE LA BUCURESTI cu Mariana RATIU si Salanta!

500.000 de TONE E FOARTE MULT , e vorba de UN AN de NEPASARE ,dar o intrebare TOT mai ramane:

Cine raspundea de RAMPA PRELUTA DE SEPLECAN????

AZI 28 IULIE ACELASI SEPLECAN trimite alt comunicat

 

Informare de presă

 

Ref: Valoarea costurilor suplimentare determinate de depozitările ilegale de deşeuri de la Pata Rât 

 

 

 

            Consiliul Judeţean Cluj a primit detalierea Revendicării formulate de Asocierea SC Nordconforest SA - SC Finara Consult SRL- SC Interdevelopment SRL, în calitate de Antreprenor pentru Lotul I în cadrul contractului privind proiectarea şi execuţia obiectivului de investiţii „Închidere şi ecologizare depozite neconforme de deşeuri urbane din judeţul Cluj, Lot nr.1”. Prin intermediul acestei documentaţii transmise Consiliului Judeţean Cluj a fost determinată valoarea lucrărilor suplimentare pe care le presupun deşeurile depozitate în mod ilegal la depozitul neconform de la Pata-Rât, în plus faţă de cele avute în vedere în momentul organizării licitaţiei din anul 2014.

 

            Astfel, în ceea ce priveşte acest depozit, în urma studiilor topografice efectuate de Antreprenor după predarea amplasamentului, s-a constatat existenţa unei cantităţi suplimentare de 541.835 mc faţă de cea menţionată în documentaţia de atribuire, valoarea lucrărilor suplimentare pe care le presupune neutralizarea şi ecologizarea acestora fiind de nu mai puţin de 7.902.901,23 lei !!! Grav este însă faptul că există riscul ca acestor cheltuieli neeligibile aferente cantităţii suplimentare de 541.835 de mc să li se adauge şi altele generate de depozitarea ilegală pe amplasament după data de 16 iulie 2010, dată începând cu care, potrivit HG  nr. 349/2005, depozitarea pe acest amplasament este interzisă. Potrivit estimărilor făcute de constructor, volumul acestor cantităţi este, de asemenea, unul considerabil, de 367.010,50 mc!!!

 

            Potrivit menţiunilor făcute de Antreprenor şi comunicate Consiliului Judeţean Cluj, au fost constatate activităţi ilicite de colectare, depozitare şi sortare a deşeurilor reciclabile atât pe amplasamentul în cauză, cât şi pe rampa privată învecinată - SAPLREST RAMPĂ, apreciindu-se că operarea platformei provizorii s-a făcut până recent, fără respectarea normelor legale,  fapt ce a reprezentat, de altfel, şi cauza acestor cantităţi suplimentare de deşeuri comparativ cu cele prevăzute în Caietul de sarcini. 

 

            „Documentaţia primită de la Antreprenor confirmă, o dată în plus, gravitatea situaţiei de la Pata Rât, în sensul că ni s-au comunicat costurile suplimentare pe care le presupune neutralizarea acestei cantităţi enorme de deşeuri depozitate ilegal. Grav este atât faptul că valoarea lucrărilor suplimentare este una semnificativă, de nu mai puţin de cca. 8 milioane de lei, cât şi faptul că, pe cale de consecinţă, ar putea rezulta o creştere a timpului de execuţie a contractului, estimată la cca. 120 de zile. E evident faptul că aceste consecinţe negative grave vor trebui asumate de către cei care le-au generat pentru că nici nu se pune problema ca aceste costuri să fie suportate din bani publici. Acesta este motivul pentru care m-am adresat deja justiţiei, prin intermediul plângerii penale pe care am semnat-o astăzi şi prin care am solicitat identificarea şi tragerea la răspundere a celor vinovaţi despre care consider că nu trebuie să rămână nepedepsiţi. Importanţa acestor demersuri e dată de faptul că îmi doresc cu orice preţ să evităm  declanşarea procedurii de infringement asupra României, procedură care ar provoca pierderi financiare uriaşe, de 1.400.000 de euro în prima zi de aplicare şi, ulterior, câte 140.000 de euro pentru fiecare zi care trece până la conformare. Ţin să reamintesc tuturor faptul că, după cum am mai precizat, datoria mea este aceea de a administra eficient banii judeţului Cluj şi de a supraveghea cheltuirea fondurilor europene,  motiv pentru care îi asigur pe toţi clujeni că niciun ban public nu va fi folosit pentru a închide şi neutraliza deşeuri depozitate ilegal de către operatorul unei rampe private, fără ca acesta să fie recuperat. De altfel, închiderea cu fonduri europene a unei rampe private contravine legislaţiei comunitare întrucât acest lucru ar reprezenta o fraudă evidentă în folosirea banilor europeni. Îi asigur pe toţi clujenii că, în limita competenţelor ce revin Consiliului Judeţean şi în spiritul legii, voi face tot ceea ce ţine de mine pentru rezolvarea problemei deşeurilor, cei vinovaţi trebuind să răspundă pentru toate consecinţele negative provocate de numeroasele ilegalităţi comise în ultimii ani şi care au făcut ca astăzi deşeurile să fie duse la Oradea, cu costuri suplimentare pentru populaţie” a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, domnul Mihai Seplecan.  

 

 

 

Biroul de presă

28 iulie 2015

CINE-I VINOVAT????

E un prejudiciu, cine nu s-a ocupat de SECURIZAREA RAMPEI preluate de SEPLECAN????

Mihai Seplecan, şoferul RAADPP Cluj, desfiinţează instituţia care i-a plătit salariul. Mircea Avram: „La mine nu merge cu şantajul!”

Noul preşedinte al Consiliului Judeţean Cluj, Mihai Seplecan, a atacat astăzi Regia Autonomă de Administrare a Domeniului Public şi Privat Cluj şi a anunţat că propune desfiinţarea instituţiei unde chiar el a fost angajat ca şofer, urmând ca doar o parte din specialiştii în drumuri să mai activeze, direct în subordinea Consiliului Judeţean. El "nu mai acceptă" acum modul de lucru al Regiei deşi l-a acceptat cât timp a deţinut funcţii în instituţie.

Mihai Seplecan, fost şofer al Regiei de Drumuri, a blocat toate lucrările pe drumuri din judeţ

De la preluarea mandatului de preşedinte al CJ Cluj, Seplecan nu a semnat niciun ordin de începere a lucrărilor pe drumurile judeţene, toate lucrările executate de RAADPP fiind în baza dispoziţiilor date de fostul preşedinte, interimar, Vakar Istvan. Mai mult, Seplecan a ordonat acum şi blocarea altor lucrări, pe motiv că el „nu poate controla totul”.

„Nu voi semna nimic la Consiliul Judeţean până nu voi controla totul”, a fost exprimarea lui Mihai Seplecan în cadrul conferinţei de presă pe care a susţinut-o astăzi.

În premieră, acesta a adus în sala de şedinţe a instituţiei un cărucior plin de dosare pe care le-a înmânat ziariştilor, în încercarea de a dovedi că e optimă desfiinţarea Regiei pentru ca el să controleze direct tot ce e legat de drumurile judeţene.

Directorul economic Rodica Gazsi a mărturisit că din punctul ei de vedere toate documentele prezentate de către RAADPP Cluj sunt legale şi corecte. De asemenea, un reprezentant al serviciului Audit a afirmat că există probleme la Regie, însă din perioada 2012-2014! fără referire la noul director, Mircea Avram.

Breaking News, RAADPP are birou de fonduri europene care nu poate accesa fonduri europene. Tot pentru discreditarea Regiei a fost adusă în discuţie la conferinţa de presă de către Mihai Seplecan şi tema biroului pentru fonduri europene. Diana Coman, şef serviciu în cadrul Consiliului Judeţean Cluj a precizat că RAADPP nu este eligibilă pentru atragerea de fonduri europene chiar dacă are un asemenea birou. Mihai Seplecan a recunoscut că a votat chiar şi el pentru înfiinţarea acelui birou la nivelul RAADPP, însă susţine că din postura de consilier judeţean nu ştia prea multe! Întrebaţi fiind totuşi cine a semnat pentru legalitatea proiectului votat în septembrie 2014 de consilierii judeţeni, funcţionarii Consiliului Judeţean au recunoscut că e legală funcţionarea unui asemenea birou, care să ofere consultanţă pentru Consiliul Judeţean deşi nu poate accesa în nume propriu finanţare nerambursabilă. Surpriză, Hotărârea de Consiliu Judeţean din 2014 cu privire la biroul de fonduri europene a fost ştearsă de pe site-ul instituţiei.

Directorul RAADPP Cluj, Mircea Avram, care nu a fost invitat la conferinţă pentru a-şi prezenta punctul de vedere, a declarat pentru Cluj-Am.ro că prin ajutorul acelui birou de fonduri europene a fost deblocată situaţia drumului turistic Răchiţele-Prislop-Ic-Ponor.

„Anul acesta s-au asfaltat 60 km de drumuri şi s-au carotat tocmai că să nu fie probleme. Toate lucrările s-au făcut pe dispoziţiile de lucru date de Vakar Istvan, de când a venit Mihai Seplecan în funcţia depreşedinte nu s-a mai semnat nimic. Probabil se ocupă cu copii la dosare. La mine nu merge cu şantaj şi ameninţări. Mai multe vom relata luni, într-o conferinţă de presă cu colegii de la Regie, oameni serioşi care muncesc serios - dacă de anul trecut şi până acum s-au asfaltat 110 km de drumuri. Mihai Seplecan să analizeze munca lui de o lună, de când a venit la conducerea Consiliului Judeţean Cluj, în primul rând, apoi să se uite la alţii”, a spus Mircea Avram, directorul RAADPP Cluj.

De ce nu a prezentat Mihai Seplecan nereguli la Regie în perioada 2012-2014, împreună cu arhitectul judeţului, dl Şalanţă? De ce a „îngropat” groapa de gunoi a judeţului? De ce a semnat pentru 14 zile pierdute la proiectul drumului turistic Răchiţele-Ic-Ponor deşi RAADPP Cluj, care a deblocat proiectul, primeşte finanţare europeană doar pentru 6 luni?

Cum a ajuns Seplecan din calificarea de şofer în cea de expert în asfaltări într-un timp aşa de scurt? se întreabă toată lumea, mai ales că acesta refuză în continuare să-şi publice CV-ul. Îl ajutăm noi să-şi întocmească CV-ul, cu o serie de documente.

Subcategorii