Transmisiuni LIVE

 
27 IUNIE 2017
Ora 18.00-Psihologie si Viata cu Psihologul Cerasela Libeg -Invitat Conf. Univ..Dr. Adrian Rosan, de la UBB

trandafiri

Ne gasiti pe Facebook.

Primaria Municipiului Cluj-Napoca emite acorduri de functionare pentru agentii economici in format electronic, online


Primaria Municipiului Cluj-Napoca emite acorduri de functionare pentru agentii economici in format electronic, online

Primaria Cluj-Napoca ofera agentilor economici care desfasoara activitati de comert si servicii de piata, pe raza municipiului Cluj-Napoca, in conformitate cu prevederile Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, posibilitatea de a solicita emiterea in format electronic, online, prin intermediul platformei edirect.e-guvernare.ro, a acordurilor de functionare.

Pentru acest lucru, este necesara parcurgerea urmatorilor pasi:

Pasul 1. Se acceseaza platforma https://edirect.e-guvernare.ro

Pasul 2. Creare cont

Se merge la sectiunea CONT NOU-Cont persoana fizica,se completeaza rubricile din sectiune cu datele personale; se alege un nume de utilizator si o parola. Confirmarea crearii contului se primeste pe adresa de email indicata de catre solicitant. Se acceseaza link-ul primit in email-ul de confirmare, contul fiind astfel creat.

Pasul 3. Intrare in sistem

  • Se merge la sectiunea CONECTARE

  • La sectiunea Autentificaţi-va cu, se selecteaza eDirect

  • La sectiunea Selectare tip cont, se bifeaza Cont personal

  • Se completeaza numele de utilizator si parola, se bifeaza sectiunea Nu sunt robot.

Pasul 4. Depunere documentatie

Se acceseaza Creeaza solicitare. La sectiunea Localitate se selecteaza Cluj-Napoca. La sectiunea Structura se selecteaza Directia Patrimoniul municipiului si evidenta proprietatii – serviciul Autorizari comert. La sectiunea Procedura se gasesc informatii legate de documentatia care trebuie depusa pentru eliberarea acordurilor de functionare, iar la sectiunea Actiune se poate incarca documentatia respectiva. Unde acest lucru se impune, documentaţia ataşata trebuie sa fie semnata electronic.

Dupa incarcarea documentatiei, daca este cazul, pot fi transmise Observaţii in rubrica dedicata. Apoi se apasa butonul Lanseaza solicitare şi astfel documentatia a fost depusa. Apare imediat o notificare: „Solicitarea cu nr.PISEG # .... impreuna cu documentele depuse a fost inregistrata cu succes.”

Pasul 5. Preluare documentatie

Dupa descarcarea documentelor de catre Serviciul de specialitate şi inregistrarea solicitarii in Sistemul Intern de management al documentelor (INFOCET) al Primariei Cluj-Napoca, se primeşte de catre cetaţean prin email un mesaj prin care i se comunica atat numarul de inregistrare generat de catre platforma edirect.e-guvernare.ro (numarul PISEG), cat si numarul de inregistrare intern, generat de catre Sistemul intern de management al documentelor (INFOCET).

Pasul 6. Stadiul solutionarii cererii poate fi urmarit pe site-ul Primariei, folosind numarul de inregistrare intern primit (numarul din INFOCET) la Rubrica Servicii online /Registratura.

Pasul 7. Dupa soluţionarea solicitarii şi urcarea documentelor de catre Serviciul de Specialitate pe platforma edirect.e-guvernare.ro, cetaţeanul primeşte prin email un mesaj prin care este instiintat ca solicitarea i-a fost solutionata. Documentul final poate fi descarcat de pe platforma edirect.e-guvernare.ro.

Primaria municipiului Cluj-Napoca ofera totodata cetaţenilor posibilitatea de a achita online taxele pentru acordul de functionare pe site-ul Primariei www.primariaclujnapoca.ro, secţiunea Plaţi online.

Aceasta procedura se adreseaza celor aproximativ 9.600 de agenti economici inregistrati la nivelul municipiului Cluj-Napoca si vizeaza scurtarea termenului de procesare a documentatiilor de la aproximativ 70 de zile la 25 de zile.

 

La fel ca si in cazul emiterii documentatiilor in materie de urbanism, Primaria Municipiului Cluj-Napoca este prima din Romania care emite acorduri de functionare pentru agentii economici in format electronic, online. Este in primul rand o forma de respect pentru timpul si banii cetatenilor, o modalitate de a utiliza tehnologia in folosul oamenilor”, a declarat primarul Emil Boc.

Joi 29 iunie 2017 orele 13.00 Live pe Cluj-AM si TVCluj-AM.ro Sedinta Ordinara a Consiliului Judetean Cluj . Iata Ordinea de zi :

PROIECTUL ORDINII DE ZI a şedinţei ordinare a Consiliului Judeţean Cluj din data de 29 iunie 2017, ora 13.00

1. Proiect de hotarare privind însuşirea unei documentaţii cadastrale pentru imobilul situat în Municipiul Cluj-Napoca, str. Bucuresti nr. 32
Anexa

2. Proiect de hotarare privind însuşirea unei documentaţii cadastrale pentru imobilul situat în Municipiul Cluj-Napoca, str. Gruia nr. 51
Anexa

3. Proiect de hotarare privind însuşirea unei documentaţii cadastrale pentru imobilul situat în Municipiul Cluj-Napoca, str. Clinicilor nr. 3-5
Anexa

4.  Proiect de hotarare privind însuşirea unei documentaţii cadastrale pentru imobilul situat în comuna Floresti, str. Avram Iancu nr. 370-374
Anexa

5. Proiect de hotarare privind însuşirea unei documentaţii cadastrale pentru imobilul situat în comuna Săvădisla nr. 347
Anexa

6. Proiect de hotarare pentru modificarea Hotărârii Consiliului Judeţean Cluj nr.143/2008 privind însuşirea Inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniului public  al Judeţului Cluj, cu modificările si completările ulterioare

7. Proiect de hotarare pentru modificarea Hotărârii Consiliului Judetean numărul 277/2014 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii ”Reabilitare, mansardare, refatadizare, reconversie functională imobil, împrejmuire si racorduri utilităti - Scoala Populară de Arte ‘Tudor Jarda’ Cluj”

8. Proiect de hotarare pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenti proiectului „Îmbunătătirea infrastructurii rutiere de importantă regională - Traseu Regional Transilvania Nord, Drumul Bistritei, prin modernizarea DJ 172A (km 33+000 - km 39+452),  DJ 161G (km 0+000 la km 18+406) si DJ 161 (intersectia DN 16 - Gădălin – Bontida – DN 1C (km 0+000 - km 16+933,100)”
Anexa 2           Anexa 4

9. Proiect de hotarare pentru aprobarea proiectului „Îmbunătătirea infrastructurii rutiere de importantă regională - Traseu Regional Transilvania Nord, Drumul Bistritei, prin modernizarea DJ 172A (km 33+000 - km 39+452),  DJ 161G (km 0+000 - km 19+406) si DJ 161 (intersectia DN 16 - Gădălin – BonÈ›ida – DN 1C (km 0+000 - km 16+933,100)”  si a cheltuielilor legate de proiect

10. Proiect de hotarare pentru modificarea Hotărârii Consiliului Judeţean Cluj nr. 99/2017 privind desemnarea reprezentantilor Consiliului Judetean Cluj în consiliile de administratie ale unor spitale publice  

11. Proiect de hotarare pentru modificarea Hotărârii Consiliului Judeţean Cluj nr. 41 din 28.02.2017 pentru aprobarea Structurii organizatorice, a  Organigramei, a Statului de funcţii şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare pentru Spitalul de Boli Psihice Cronice Borsa
Anexa 1            Anexa 2

12. Proiect de hotarare privind stabilirea obiectivelor de performantă profesională individuală si a criteriilor de evaluare a realizării acestora pentru functia de director al Serviciului Public Judetean Salvamont-Salvaspeo Cluj

13. Proiect de hotarare privind  modificarea Hotărârii Consiliului Judeţean Cluj nr. 328/2012 pentru aprobarea Programului de transport public de persoane prin curse regulate în trafic judeţean  pe anii 2014-2019, cu modificările şi completările ulterioare
Anexa             

14. Proiect de hotarare privind  aprobarea atribuirii a două licenţe de traseu pentru servicii de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale

15. Proiect de hotarare pentru aprobarea Regulamentului privind evaluarea performantelor profesionale individuale ale conducătorilor institutiilor publice aflate în subordinea Consiliului Judetean Cluj

16. Proiect de hotarare privind rectificarea  bugetului general propriu al Judeţului Cluj pe anul 2017

17. Proiect de hotarare pentru modificarea Hotărârii Consiliului Judeţean Cluj nr. 70/2017 privind aprobarea  Programului de lucrări de modernizare şi reabilitare şi a Programului de lucrări de întreţinere curentă şi periodică a  unor drumuri judeţene din Judeţul Cluj pentru anul 2017, cu modificările ulterioare

18. Informare privind nivelul de asigurare a securităţii şi a siguranţei civice a comunităţii pe primele 3 luni ale anului 2017

19. Diverse

Ziua Internaţională Împotriva Consumului şi Traficului Ilicit de Droguri la D.G.A.S.P.C. Cluj

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (D.G.A.S.P.C.) Cluj, instituţie de interes public aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean Cluj, va marca Ziua Internaţională Împotriva Consumului şi Traficului Ilicit de Droguri printr-o serie de activităţi derulate de către Centrul Regional de Prevenire, Evaluare şi Consiliere Antidrog Cluj, în colaborare cu partenerii săi, manifestări ce vor avea loc luni, 26 iunie 2017.
Astfel, la sediul instituţiei de pe strada General Eremia Grigorescu, nr. 37-39, din Cluj-Napoca, între orele 11.00-14.00, vor avea loc o serie de activităţi ce au ca obiectiv principal prevenirea consumului de droguri, prin promovarea de alternative pentru un stil de viaţă sănătos. Cei prezenţi vor putea participa la dezbateri cu privire la efectele consumului de droguri, şi totodată, vor putea lua parte la demonstraţii cu câine dresat în vederea descoperirii drogurilor – Punctul de Trecere a Frontierei Aeroportul Cluj-Napoca, demonstraţii cu câini de intervenţii – Inspectoratul de Jandarmi Cluj, prezentarea laboratorului mobil de criminalistică – Inspectoratul de Poliţie Judeţean Cluj.
De asemenea, vor fi organizate demonstraţii privind efectele conducerii autovehiculelor sub influenţa diferitelor substanţe psihoactive, prin folosirea unor ochelari speciali care distorsionează realitatea, precum şi prezentarea unei maşini de raliu – Danny Ungur Racing, şi a une maşini din dotarea Poliţiei Locale, din cadrul Primăriei Cluj-Napoca.
Beneficiarii principali ai acestei iniţiative ce va marca Ziua Internaţională Împotriva Consumului şi Traficului Ilicit de Droguri vor fi copiii şi tinerii din sistemul de protecţie specială.

O nouă destinație de vacanță de pe Aeroportul clujean: EGIPT.

 Din aceasta saptamana -O nouă destinație de vacanță de pe Aeroportul clujean: EGIPT.

Din această săptămână, de pe Aeroportul Internațional "Avram Iancu" Cluj se poate zbura către Egipt.
Compania aeriană AMC Airlines va opera în perioada 21 iunie - 27 septembrie 2017 zborul charter către Hurghada, una dintre cele mai cunoscute destinații de vacanță din Egipt. Zborul va fi operat cu o aeronavă de tip Boeing 735, cu o capacitate de 104 locuri, după programul din imaginea alăturată:

Reamintim faptul că, în sezonul de vară 2017, de pe Aeroportul Internațional "Avram Iancu" Cluj se poate zbura către 10 destinații de vacanță, din 3 țări (Turcia, Grecia și Egipt).

Fotografia postată de Consiliul Judetean Cluj.
 
Îmi placeVezi mai multe reacţii

Coment

Lucrări de întreţinere pe drumul judeţean DJ 161A Apahida - Cojocna

Consiliul Judeţean Cluj anunţă cetăţenii din zonă, participanţii la trafic şi turiştii asupra faptului că, pe drumul judeţean DJ 161A Apahida – Cojocna, de la poziţia kilometrică 0+000 la 12+000, se desfăşoară ample lucrări de întreţinere a carosabilului constând în frezarea asfaltului, plombări cu asfalt şi burduşiri. În această fază, lucrările au fost executate pe un sector în lungime de aproximativ 9,5 kilometri, de la kilometrul 0+000 până la kilometrul 9+500, acestea continuând până la finalizarea întregului tronson de drum vizat.

Decizia de a realiza aceste lucrări de întreţinere curentă pe drumul județean care leagă Apahida de Cojocna a fost determinată atât de necesitatea asigurării unei circulații civilizate, în condiții optime de siguranță și rapiditate, cât și de numeroasele solicitări ale locuitorilor din zonă şi ale turiştilor care frecventează Băile Cojocna, bine-cunoscute pentru lacurile şi bazinele cu apă sărată folosite în scopuri terapeutice”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

Consiliul Judeţean Cluj reaminteşte în acest context faptul că respectivul sector de drum, în lungime de 12 kilometri, este inclus în Programul de lucrări de modernizare şi reabilitare a drumurilor județene, lucrările urmând a fi astfel finanțate din creditul bancar în valoare de 225.000.000 lei contractat de către forul administrativ județean. Momentan, proiectul se află în procedura de licitaţie a serviciilor de proiectare, urmând ca acesta să parcurgă fazele de obţinere a avizelor şi a autorizaţiei de construire, respectiv a licitaţiei de execuţie a lucrărilor. În acest sens, demararea efectivă a lucrărilor de modernizare va avea loc după parcurgerea tuturor etapelor premergătoare amintite anterior.

Subcategorii